Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > حوادث - ایران نوشت:چندی قبل مرد جوانی به اداره پلیس آگاهی رفت و از سرقتی عجیب خبر داد. این مرد که خود را پزشک جراح معرفی کرد به افسر پرونده گفت: خانم جوانی بیمار من بود و چند باری به مطبم آمد. یک روز که تلفنی با دوستم درباره فروش خانه‌ام صحبت می‌کردم این خانم که در مطبم بود موضوع را شنید و به من گفت یکی از دوستانش قصد خرید خانه دارد و پولش هم نقد است اگر من موافق باشم و او نیز خانه‌ام را پسندید این معامله سر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب قرار شد روز بعد او و دوستش برای بازدید خانه‌ام به آنجا بیایند. فردای آن روز در ساعت مقرر او و دوستش که خانم جوانی بود به خانه‌ام آمدند و در حال بازدید بودند که ناگهان مرد جوانی هم وارد خانه‌ام شد. وقتی اعتراض کردم او خودش را شوهر همان زن بیمار من معرفی کرد و پس از کتک زدن و فحاشی با کمک دو زن جوان دست و پای مرا بستند و 5 میلیون تومان پول نقد را که در خانه داشتم، سرقت کردند. سپس مرا وادار کردند 4 فقره چک به ارزش هر کدام 10 میلیون تومان هم به آنها بدهم.بعد هم فرار کردند.من هم آنقدر سرو صدا کردم تا همسایه‌ها به کمکم آمدند و موضوع را به پلیس خبر دادیم.
پس از این شکایت به دستور بازپرس پرونده تحقیقات برای شناسایی و دستگیری زن بیمار آغاز شد. اما کارآگاهان پس از مراجعه به محل زندگی وی دریافتند خانه را تخلیه کرده و گریخته‌اند. بدین ترتیب ردیابی‌ها ادامه یافت تا این‌که صبح دیروز هر سه متهم دستگیر شده و به دادسرا منتقل شدند.
زن جوان در بازجویی‌ها درباره انگیزه خودش از این سرقت گفت: من و همسرم پارسال ازدواج کردیم و در خانه‌ای اجاره‌ای ساکن شدیم. امسال صاحبخانه مبلغ پول پیش خانه و کرایه را دو برابر کرد. ما که چنین پولی نداشتیم تصمیم گرفتیم خانه را خالی کنیم اما هر جا که رفتیم مبلغ اجاره خانه آنقدر بالا بود که توان پرداختش را نداشتیم به همین خاطر آن روز که در مطب دکتر بودم ناگهان این فکر به ذهنم رسید که از او سرقت کنیم می‌دانستم وضع مالی‌اش خوب است و حتماً در خانه پول دارد.
بدین ترتیب با اعترافات زن جوان، همسر و دوستش -هر سه متهم- دستگیر و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

17302

17302

کلید واژه‌ها : ضرب و شتم - بازداشت - سرقت -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ضرب و شتم بازداشت سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ۱۳۵ میلیارد ریال برای تکمیل و اجرای ۱۰ طرح ورزشی این شهرستان از ابتدای سال جاری تخصیص یافت.   علی اصغر اکبری  افزود: ۱۲۰ میلیارد ریال از مجموع این اعتبار برای ساخت و تکمیل هشت زمین چمن ورزشی در شهر‌های "کاخک" و "روشناوند"، محله نوغاب و استادیوم ورزشی ملت شهر گناباد و روستا‌های "سقی، کلات، باغ آسیا و ریاب" از توابع این شهرستان تخصیص پیدا کرد.   وی گفت: ۱۰ میلیارد ریال از این اعتبار نیز برای تکمیل گود ورزش‌های باستانی روستای "بیلند" و پنج میلیارد ریال هم به خانه جوان گناباد تخصیص یافت.   رییس اداره ورزش و جوانان گناباد افزود: ساخت گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند از توابع بخش مرکزی این شهرستان به عنوان بزرگترین گود باستانی شرق کشور از سال ۱۳۹۵ آغاز شد و تا سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۵ میلیارد ریال توسط خیران برای ساخت آن تخصیص پیدا کرد.   اکبری گفت: از محل اعتبارات دولتی هم طی یک سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال و امسال هم ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند تخصیص یافت و این طرح با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در حال اجراست و نیمه نخست امسال بهره برداری شد.   وی افزود: با وجود این که ساختمان "خانه جوان" شهرستان گناباد در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ به عنوان نخستین خانه جوان استان خراسان رضوی افتتاح شد ولی به دلیل تکمیل نبودن امکانات هنوز به بهره برداری نرسیده است.   رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ساخت "خانه جوان" گناباد در زمینی به وسعت ۶۶۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و این طرح هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما هنوز زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و سایر تجهیزات مورد نیاز آن تامین نشده است.   اکبری افزود: ۲۵ میلیارد ریال طی یک سال و نیم گذشته برای تکمیل خانه جوان گناباد تخصیص یافت و برای بهره برداری نهایی آن ۱۵ میلیارد ریال نیاز است.    

دیگر خبرها

  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • شرایط دریافت وام‌ها و تسهیلات فرزندآوری باید تسهیل شود
  • دولت با ایده‌هایی عملگرایانه سیاست‌های جمعیتی را تقویت کند
  • نیروی جوان جامعه عامل پیشرفت های آتی خواهند بود/ شرایط وام فرزندآوری تسهیل شود
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • سیاست‌های مشوق جمعیتی دولت در فرهنگ جوانی جمعیت اثرگذار است
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس