Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاپن دارای جاذبه های متنوع و متعددی می باشد که شامل مسیرهای زیبا برای کشف مجموعه ای از مکان های دیدنی ژاپن، یک جزیره پر از گربه ها و رستورانی که تماما توسط ربات ها اداره می شود، می باشد. یک تجربه ی فرهنگی خوب را در "ماید کافه" امتحان کنید، و یا به یک ماجراجویی پر شور در "کارول در" بروید. از جاذبه های گردشگری معمولی دوری کنید و انجام این موارد منحصر از تفریح در ژاپن را در برنامه سفر بعدی خود بگنجانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس در ادامه با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید برای لذت بردن و خوشگذرانی در ژاپن...

صرف نهار در رستوران "ربات"

رستوران "ربات" یک تجربه منحصر به فرد از تفریح در ژاپن را در توکیو برای شما به ارمغان می اورد، اینجا به حالت خیره کننده ای توسط ربات های غول پیکر اداره می شود. این رستوران برگزار کننده ی نمایشی از چراغ های روشن و لیزرها، موسیقی زنده و یک فشن شو از لباس های عجیب و غریب می باشد. شما هیچ وقت نمی توانید حدس بزنید که در این رستوران چه می بینید، ممکن است یک مار 40 فوتی رباتیک و یا یک کوسه با پرتوهای لیزری ببینید.

لباس مناسب بپوشید و به عنوان یک سوپر قهرمان به کارتینگ بروید.

به جای یک سفر منظم و عادی از توکیو، یک تور کارتینگ را رزرو نمایید، این تور به شما این امکان را می دهد که لباس شخصی مورد علاقه ی خود را بپوشید و در اطراف خیابان های پایتخت مانند یک شخصیت کارتونی به گردش و رانندگی بپردازید، خوشگذرانی در ژاپن را تجربه کنید. تورهای منحصر به فردی به نام "ماری کار" شما را در صندلی راننده قرار می دهد و به شما این امکان را می دهد که همانطور که موسیقی مورد علاقه خود را گوش می کنید احساس کنید که واقعا در مسابقات "ماریو کارت" هستید، و در مکان هایی مثل "توکیو تور"، "روپونگی" و "شیبایا" گشت می زنید.

از یک روستا که به شکل باغ وحش است، دیدن کنید.

روستای "زوفاکس" از مکان های دیدنی ژاپن واقع در "میاگی پرفکچر" محل مناسبی برای علاقه مندان به حیوانات است. در اینجا شما می توانید بیش از 100 روباه را در پایگاه "ام تی زو" به قدری از نزدیک ببینید که احساس کنید انها حیوانات خانگی شما هستند و شما دارید به انها غذا می دهید. روباه ها در محوطه ای زیبا و طبیعی زندگی می کنند، این پناهگاه امکانی را برای زاد و ولد حیوانات در فصل بهار فراهم می کند. در ژاپن، به روباه ها پیام اوران " ایناری اوکامی"، خدای شینتو و خدای رفاه و برنج، گفته می شود.

به دست اوردن فرصت های خوب در جزیره ی"کت"

شما باید طرفدار گربه سانان باشید تا از دیدن "تاشیروجیما" یا جزیره "کت" لذت ببرید، زیرا این جزیره کوچک که در منطقه "توهوکو" در شمال ژاپن واقع شده است، تعداد گربه هایش بیشتر از مردم می باشد. ژاپنی ها بر این باورند که گربه ها خوشبختی را به ارمغان می آورند، بنابراین ساکنین محلی این منطقه به شدت مراقبند که گربه ها به خوبی تغذیه شوند تا منجر به افزایش مداوم جمعیت انها شود. این جزیره حتی دارای یک معبد به شکل گربه است که می توانید در ان یک شب اقامت داشته باشید.

دیدن میمون ها در چشمه های داغ در پارک "ژیگوکودانی"

"ژیگوکودانی" یکی از مکان های دیدنی ژاپن و محلی منحصر به فرد برای استراحت و تفریح در ژاپن ​​است. این مکان در اطراف کوه هایی پوشیده از برف که در رشته کوه "نانووایی" قرار دارد، این چشمه های آب گرم یک نقطه عطف برای دیدن یک گونه ی نادر از پستانداران می باشد. بیش از نوع 160 میمون "ژاپنی ماکائو" در این منطقه زندگی می کنند، بازدید از اینجا یک فرصت فراموش نشدنی برای مشاهده انها می باشد.

بررسی غارهای سنگی در موزه تاریخی "اویا"

به عنوان یک معدن سنگی بزرگ قدیمی در شمال غربی "اوتسانومیا" ساخته شده است، رفتن به موزه تاریخی "اویا" مانند رفتن به یک صحنه از "ایندیانا جونز" است. در اینجا شما می توانید در مورد تاریخچه طولانی صنعت معدن که از قرن هفدهم آمده است اطلاعاتی را کسب کنید و غارهای زیرزمینی که به اندازه کافی بزرگ هستند و طولشان به 196 پا می رسد را کشف کنید. اینجا یک مکان محبوب برای ضبط فیلم ها، ویدیوهای موسیقی و خوشگذرانی در ژاپن است، همچنین به عنوان سالن کنسرت، تئاتر و برای مراسم عروسی نیز استفاده می شود.

حیوانات خانگی خزدار در جزیره ی "ربیت"

"اوکانوشیما" یا جزیره ی "ربیت" یک جزیره کوچک در دریای "ستو" دو مایل دورتر از ساحل شهری ژاپن "تاکهارا" در "هیروشیما پرفکچر" می باشد. مساحت این جزیره کوچک تنها 2.5 مایل است و در کمتر از یک ساعت کل ان را می توان بررسی کرد، اما ساکنان ان از بسیاری از فضاهای ان استفاده نمی کنند. این مکان دارای بیش از 1000 نوع حیوانات خانگی خزدار است که در تمام اشکال و اندازه ها وجود دارد، این حیوانات در انواع رنگ های سیاه، نارنجی و رنگ های دیگر موجود می باشند. تفریح در ژاپن و خوشگذرانی در ژاپن را با دیدن این حیوانات تجربه کنید.

در "کومانو ناچی تیاشا" شگفت زده خواهید شد.

در حالی که مکان های دیدنی ژاپن مقر بسیاری از معابد زیبا است، اما هیچ کدام از آنها مانند "کومانو ناچی تیاشا" نیستند، دارای منظره ای از بلندترین آبشار در کشور می باشد. در حومه شهر "کتسورا" چند مایل دورتر از گردشگاه "اهت اسپرینگ" واقع شده است، اینجا بخشی از یک مجتمع بزرگ از اماکن دینی است که گرایشات بودایی و شینتو را دارند. از دیدن این بتخانه سه طبقه و ابشار 436 فوتی نزدیک ان به نام "ناچی" که زیبایی طبیعی خود را برای ایجاد یک منظره ی کارت پستالی به نمایش می گذارد، لذت ببرید.

یخ های شناور را در منطقه ی "هوکایدو" مشاهده کنید.

در طول زمستان، به سمت ساحل شمال شرقی "هوکایدو" و شبه جزیره "شیرتوکو" بروید، زیرا این منطقه جنوبی ترین منطقه ی نیمکره شمالی است و محل خوبی برای دیدن یخ های شناور دریایی می باشد. شما می توانید یخ های شناوری که در دریای "اوکوتسک" از شمال شرقی روسیه می ایند را در کنار ساحل مشاهده کنید و از تفریح در ژاپن لذت ببرید. برای یک ماجراجویی و خوشگذرانی در ژاپن، در تورهای گردشگری این منطقه شرکت کنید که در آن شما می توانید روی یک قایق سوار شوید و به سمت یخ ها بروید.

با نوعی از گوزن ها در "نارا" اشنا شوید.

شما می توانید از "نارا" دیدن کنید تا برخی از مجموعه های ثروتمند و تاریخی ژاپن را ببینید، اما این سفر یک روزه از کیوتو به دلیل گوزن های خاصی که در این منطقه پرسه می زنند، معروف است. در اینجا رسولان مقدس خدایان را در نظر گرفتند، علاقه مندان حیوانات هم اکنون میتوانند حدود 1200 نوع گوزن را دیدار کنند و روزی را صرف غذا دادن به انها بکنند. این حیوانات بسیار اهلی هستند و رفتارهایی را برای جذب بازدیدکنندگان انجام می دهند.

بررسی از راه دور جزیره ی"اگوشیما"

یکی از مناطق دور افتاده ژاپن، جزیره "اگوشیما" است که در 222 مایلی جنوب توکیو قرار دارد. در این جزیره آتشفشانی حدود 160 نفر زندگی می کنند و بزرگترین جذابیت آن نمایش طبیعت باور نکردنی است. شما می توانید وقت خود را صرف  پیاده روی وسیع و عجیب و غریب در حیات وحش اینجا کنید، در حالی که ناهنجاری های خیابانی و آلودگی نوری  در این جزیره غیر قابل اجتناب می باشد. در این جزیره نیز سوناهای طبیعی وجود دارد برای زمانی که می خواهید در ارامش کامل باشید.

منبع: مجله همگردی

کلیدواژه: جهانگردی جهان گردی ژاپن تور اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات سفر دریایی به قشم با ۸۰فروند شناور/ورود به قشم شبانه روز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اشتری اعلام کرد: ۴۰ فروند شناور در ایام تعطیلات نوروزی در مسیر اسکله‌های شهید ذاکری شهر قشم و شهید حقانی بندرعباس با چهار هزار و ۳۱۲ صندلی، اقدام به جابجایی میهمانان می‌کنند.

وی ادامه داد: ۳۵ فروند شناور لندینگ کرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو) هم در این ایام با ظرفیت ۱۴۰۰ دستگاه انواع خودرو شامل سواری، مینی‌بوس، اتوبوس، وانت‌بار، کامیون‌های ویژه حمل مواد غذایی و تانکرهای حامل سوخت هم در این مدت در مسیر اسکله پل بندر خمیر به اسکله لافت در جزیره قشم مشغول فعالیت هستند.

به گفته رئیس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، تعداد ۵ فروند کشتی با ۵۶۰ صندلی هم با هدف انجام گردش‌های دریایی در ایام نوروز ۱۴۰۳ به علاقمندان سفرهاتی دریایی خدمات خواهند داد.

ورود به جزیره شبانه روزی است

وی با اشاره به اینکه سفر به قشم از مسیر اسکله پل به لافت به صورت شبانه روزی انجام می‌شود، افزود: میهمانانی که با وسایل نقلیه عازم این جزیره جهانی هستند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز می‌توانند با استفاده از شناورهای لندینگ کرافت وارد این جزیره زیبا شوند.

اشتری بیان داشت: ورود به جزیره قشم با توجه به اقدامات انجام شده در اسکله پل برای تسریع در اقدامات گمرکی تکریم میهمانان نوروزی در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب کشور واقع شده است. ظرفیت‌های کم نظیر و بی‌نظیر گردشگری این جزیره جهانی موجب شده در طول سال و به ویژه ایام تعطیلات پایان سال و نوروز، شمار زیادی از ایرانیان و همچنین خارجیان علاقمند به جاذبه‌های گردشگری، به این جزیره زیبا سفر کنند.

کد خبر 6058020

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ شب نمی‌توانید در این جزیره بمانید!
  • آموزشگاه زبان خوب را چگونه پیدا کنیم؟
  • بهترین گیاهان برای بالکن
  • خدمات سفر دریایی به قشم با ۸۰فروند شناور/ورود به قشم شبانه روز شد
  • همه چیز درباره بازار عرب‌های کیش
  • بهترین زمان سفر به قشم چه فصلی است؟
  • سفر به اصفهان + بهترین زمان، راهنمای راه های دسترسی و معرفی
  • بهترین تغذیه برای ورزشکاران در ماه رمضان
  • ۱۰ جزیره‌ی یونان برای سفری شگفت‌انگیز
  • سفر به طبیعت بهترین هدیه‌ای که می‌توانید به خودتان بدهید