Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-02@21:02:15 GMT

تهران کانون گفتگوی امنیت منطقه‌ای

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۴۱۴۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ این نشست یک روزه با حضور دبیران و مشوران امنیت ملی کشورهای ایران، روسیه، چین، هندوستان و افغانستان و به ابتکار و میزبانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار می ‌شود.

تقویت همبستگی قدرتهای منطقه ای در مبارزه با تروریسم و افراطی گری، معرفی تروریسم و افراطی گری به عنوان عمده ترین تهدید و عامل بی ثباتی در منطقه ،نهادینه سازی همکاری های منطقه ای به عنوان بهترین و تنها راه مقابله با چالش های و تهدید های منطقه ای و هم فکری، رایزنی،تبادل تجربیات و ایجاد مکانیزم همکاری دسته جمعی در برابر تهدیدات جدید داعش پس از شکست در عراق و سوریه؛ اهداف اصلی برگزاری این نشست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکید بر استمرار مبارزه قاطع و همه جانبه با تروریسم در منطقه، بررسی راهکارهای ایجاد ثبات آرامش و امنیت پایدار در سایه همکاری کشورهای منطقه ،تلاش برای تقویت همگرایی قدرتهای منطقه در مبارزه با تروریسم و افراطی گری ، تاکید بر ضرورت قطع کامل حمایت های آشکار و پنهان آمریکا ، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه از داعش و گروه های تکفیری - تروریستی، افشای نقش جدید داعش و حامیان آن به ویژه آمریکا ، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی برای ایجاد ناامنی های جدید در منطقه، تاکید بر عزم قاطع جمهوری اسلامی ایران در ادامه مبارزه همه جانبه با تروریسم و افراطی گری، تبیین ضرورت پیوستن سایر کشورهای منطقه به این نشست در راستای شکل گیری یک ائتلاف همگانی و قدرتمند منطقه ای علیه تروریسم و افراطی گری از محورهای مباحث مطرح در این همایش است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تهران کانون گفتگو امنیت دبیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست که با حضور پرویز امینی نویسنده و صاحب اثر مجموعه «کودکی نامداران» برگزار شد، کارشناسان و مربیان مراکز کانون هرمزگان نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • تاکید بر ساخت پارکینگ‌های حاشیه در منطقه ۱۶ تهران
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است