Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمید ملانوری در کارگروه زنان و خانواده استان کرمان افزود: امروز کشور ما به شدت به اعتماد و امید به انقلاب نیاز دارد زیرا دشمن به شکلی گسترده و برنامه ریزی شده به دنبال آن است که مردم را ناامید و مایوس کند.

وی بااشاره به اینکه همه در برابر انقلاب اسلامی ایران مسئول هستیم، تاکید کرد: باید با عمل تبیین کرد که جمهوری اسلامی ایران و انقلاب متعلق به همه است و وابسته به هیچ گروه حزب و قشری نیست و همه باید تلاش کنند که جایگاه آن ارتقاء یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان خاطرنشان کرد: امروز که ایران اسلامی در عرصه های موشکی، فضایی، نانوتکنولوژی، پزشکی و ... به برتری های کم نظیری دست یافته، باید از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود برای شناسایی آفت هایی که می خواهد نظام و انقلاب را دچار خدشه کند،استفاده کرد.

وی تاکید کرد: امروز استراتژی دشمنان ما این است که با راه اندازی فضاهای روانی، ثبات، انگیزه و نشاط را از مردم بگیرند و بی دقتی ها و عدم تجزیه و تحلیل درست، ما را به اینجا می رساند و آفت ها را باید بشناسیم و آنها را دور کنیم.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های معنوی از جمله ایام محرم و اربعین حسینی گفت: نتیجه برنامه های محرم و اربعین باید افزایش روحیه و نشاط اجتماعی باشد و اگر چنین نشود ما باخته ایم.

ملانوری تصریح کرد: نگاه ما باید پیشگیرانه باشد و پیاده روی اربعین فرصت بسیار بزرگی برای بصیرت افزایی و آگاهی رسانی به جامعه است.

وی با اشاره به اطلاع رسانی دقیق  به مردم درباره حادثه اخیر برخورد اتوبوس با تانکر سوخت و رضایت مردم، مجروحان  و خانواده های آنها از خدمات انجام شده در این حادثه، گفت: برخی اقدامات مدیران شاید هزینه ای نداشته باشد اما از نظر روحی و روانی اثر به سزایی دارد و موجب افزایش اعتماد، امید و رضایت مردم می شود.

وی بر تدوین تقویم روزانه فعالیت های بانوان به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد وادامه داد: فعالیت های خوبی از سوی دستگاه ها در راستای خدمات رسانی به مردم انجام شده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان افزود: 40 سال از انقلاب سپری شده است و قبل از انقلاب به دلیل روحیات معنوی مراسمات معنوی به شکلی بسیار قوی برگزار می شد.

وی اظهارداشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای خدمات خود و شعارهایی از جمله مردم سالاری دینی، حاکمیت دین و ارزش ها ، حکومت مردم بر مردم، حفظ کرامات انسانی، آزادی عمل و آزادی بیان تلاش های خوبی انجام داده است.

وی عنوان کرد: لازم است که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برنامه ریزی ها به شکلی باشد که نسل های بعد بدانند این انقلاب مانا و پایدار است و برای همه جهانیان الگو شود و نظام و انقلاب ما به حکومت جهانی حضرت بقیه الاعظم متصل شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب انقلاب اسلامی ایران خدمات رسانی به مردم دین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والسلمین " الله‌نور کریمی‌تبار شامگاه دوشنبه شب در یادواره سنگر سازان بی سنگر در شهرستان دهلران با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، بیان کرد: شهدای جهاد سازندگی جزو شهدایی هستند که در جامعه ما گمنام مانده‌اند، آنان به ندای امام راحل لبیک گفتند و برای ساختن کشور، جهاد سازندگی را تشکیل دادند و در آباد کردن روستاها در عرصه‌های مختلف، نام خود را جاودانه کردند و همین‌ها با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه شدند و عنوان مقدس سنگرسازان بی‌سنگر را به خود اختصاص دادند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: ایجاد، سنگر و خاک‌ریز و جاده‌های مواصلاتی جزو سخت‌ترین کارهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود، سنگرسازان بی‌سنگر بهترین هدف برای تانک، خمپاره و هواپیماهای دشمن بودند، دنبال راه‌سازی، پل‌سازی و سخت‌تر از آن، ایجاد خاک‌ریز در حین عملیات زیر گلوله‌های گوناگون دشمن بودند، این مردان شجاع برای خاک‌ریز زدن با آن شرایط، یک حائل دفاعی ایجاب می‌کردند که رزمندگان اسلام، بتوانند در سینه‌ی این خاک، جانشان را سالم نگه‌دارند.

وی تصریح کرد: ایثار، از خود گذشتگی، عشق و فداکاری در آن‌جا نمایان می‌شد و سنگرسازان بی سنگر، این گونه در مقابل دشمن ایستادند تا جان‌پناهی برای رزمندگان ایجاد کنند، بیان این شجاعت، ایثار و از خود گذشتگی، فوق‌العاده سخت است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: شهدای جهاد سازندگی، نقش بی بدیلی در دفاع مقدس و سازندگی کشور داشتند، تلفیقی از ایثار، شجاعت، حماسه و دانش به‌هم آمیخت تا نقش سنگرسازان بی‌سنگر در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ماندگار شود و این از فضل خداست که این انسان را در چنین جایگاهی قرار می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار افزود: افتخار امروز جمهوری اسلامی این است که در برابر دنیا می ایستد و عملیات غرورآفرین وعده صادق را انجام می‌دهد و آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه و آلمان به‌رغم رجز خوانی، جرأت نمی کننکوچک‌ترین عکس‌العملی در برابر اقتدار ایران اسلامی داشته باشند، امروز در دانشگاه‌های آمریکا، می‌بینیم دانشجو و اساتید، در برابر نسل کشی مسلمانان غزه تظاهرات می کنند و بی‌رحمانه مورد تهاجم پلیس این کشور قرار می‌گیرند.‌

وی گفت: دشمان، در برابر غرش موشک‌های جمهوری اسلامی دست تسلیم بالا برده‌اند و درخواست رئیس جمهور آمریکا از سران اسرائیل این است که هیچ عکس‌العملی نشان ندهید و این از برکات و ثمره خون شهدا است.

کد خبر 6092660

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است