Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، غلام حسین پیروانی کارشناس محبوب فوتبال و سرمربی اسبق تیم فجر سپاسی در گفتگوی اختصاصی با جام نیوز در خصوص دیدار تیم پرسپولیس و استقلال در هفته جاری اظهار داشت: به نظر بنده کمتر دربی استقلال و پرسپولیس بوده که با کیفیت از آب درآمده باشد چرا که تیم ها با احتیاط بازی می کنند و هر دو تیم اول برای گل نخوردن وارد زمین می شوند ولی امیدوارم به خدا که دربی این هفته خوب، تماشاگر پسند، دور از حاشیه و جوانمردانه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص نتیجه دربی پایتخت گفت: نتیجه دربی هیچ ربطی به جدول ندارد به نظرم نمی شود این دیدار را پیش بینی کرد چون همانطور که دیده اید بارها تیمی که در پایین جدول بوده و وضعیت ضعیف تری داشته است در دربی موفق بوده است.

 

سرمربی پیشین تیم فجرسپاسی در مورد لغو قانون 90 درصدی برای هواداران پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: این قانون با عقل جور در نمی آمد که و مطمئن باشید اگر اجرا می شد مردم ناراضی می شدند و اختلاف شدیدی پیش می آمد و در کل گفتن این حرف هم خوب نبود چون اجرا نمی شد و از قدیم هم گفتند که به عمل کار بر آید به سخندانی نیست!

 

 

وی در خصوص توهین شبکه سعودی به شایان مصلح و هواداران پرسپولیس اظهار داشت: قبل از صحبتم از جامعه فرهنگیان و مداحان و ذاکران و همه عزیزان عذرخواهی می کنم بنده معتقدم که آب دریا به دهان سگ نجس نخواهد شد اگر صدها هزار سگ هم بیاید زبان بزند به دریا نجس نخواهد شد و بدانید که با توهین این ها هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد به قول شاعرگر جمله كائنات كافر گردند، بر دامن كرياش ننشيند گرد!

 

غلامحسین پیروانی در پایان بیان کرد: مطمئن باشید که این شبکه ها نمی توانند به ایران که مملکت امام زمان و امیرالمومنین و اولادش می باشد آسیبی برسانند این ها نمی دانند که مردم ایران از صمیم قلب ائمه اطهار علیهم السلام را دوست دارند و نمی دانند که «می‌نشیند به دل آن ناله که از دل خیزد/ تا نسوزد دل ما ناله ما بی‌اثر است» و مطمئن باشید که ما به مشکل نخواهیم خورد چون عشق اهل بیت در رگ ایرانی ها ریشه دارد.

110

 

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پیروانی ورزشی پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به وزارت ورزش ربطی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه 85 درصد از سهام باشگاه استقلال در اختیار هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس قرار گرفت، پسوند این شرکت به نام رسمی آبی‌ها اضافه شد. بحث ‌بر سر تغییر نام‌ باشگاه استقلال داغ است و هواداران و كارشناسان در این‌خصوص اظهارنظرهای متفاوتی دارند.

در همین خصوص امیررضا واعظ‌آشتیانی، مدیرعامل اسبق استقلال به خبرنگار اعتماد گفت: تیم‌های پرسپولیس و استقلال با توجه به اینكه میلیون‌ها هوادار دارند و یك برند هستند اگر بخواهند نام‌شان را تغییر بدهند ساز و كار قانونی خودش را دارد. باید ‌دید قید كردند كه خریدار حق تغییر نام را دارد یا نه؟ اگر قید نشده باشد مجمع برگزار می‌كنند و یك پسوند یا پیشوند اضافه می‌كنند یا اصلا كل نام را عوض می‌كنند. این ‌حق صاحب سهام است. اما راهش است در مجمع نام را تغییر بدهند و بعد بفرستند برای ثبت شركت‌ها.

این مدیر ورزشی ادامه داد: حتی در ثبت شركت‌ها آن برند‌ ثبت شود. روال قانونی این و حق سهامداران است. قطعا سهامداران بر این واقف هستند كه نام اصلی این دو باشگاه ابزاری اقتصادی برای‌شان هست و سالیان سال با این نام فعالیت كرده‌اند و اگر این نام را عوض كنند به ضررشان می‌شود و قطعا هم این‌ كار را نمی‌كنند.

وی با اشاره به صحبت‌های اسبقیان، معاون وزیر ورزش افزود: چه چیزی را می‌خواهید بررسی كنید؟ در قرارداد اگر قید شده باشد، خصوصی‌سازی می‌تواند ورود كند نه وزارت ورزش‌. شما الان هیچ مسئولیتی در قبال این دو باشگاه ندارید و حق هیچ اظهارنظری در خصوص نام‌ این دو باشگاه ‌هم ‌ندارید پس صاحب سهام چكاره است؟

واعظ آشتیانی تصریح كرد: هیچ ربطی به وزارت ورزش ندارد كه صاحب سهام بخواهد پیشوند یا پسوند به نام اضافه كند. طرف فروش هم سازمان خصوصی‌سازی است نه وزارت ورزش! فكر كنم آقایان جایگاه حقوقی خودشان را نمی‌دانند و هنوز فكر می‌كنند باید دخالتی داشته باشند. دخالت‌تان تمام شد! هم دخالت و هم نظارت شما تمام شده. معاون پیشین سازمان تربیت‌بدنی با انتقاد از رویكرد وزارت ورزش گفت: شما آن زمانی كه باید دخالت و نظارت می‌كردید، سكوت می‌كردید امروز ‌كه ‌واگذار شده اظهارنظر می‌كنید؟ بروید شرح وظیفه‌تان را بخوانید و ببینید چه شرح وظایفی دارید!

واعظ آشتیانی در خصوص اینكه تغییر نام استقلال ممكن است این تیم را در آسیا با مشكل مواجه كند، گفت: نه؛ تغییر نام چیزی نیست كه به AFC ربطی داشته باشد. اگر مراحل در مجمع طی شود و بعد به ثبت شركت‌ها برسد طی یك فرآیند قانونی مشكلی وجود نخواهد‌ داشت.

دیگر خبرها

  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • تغییر نام استقلال به وزارت ورزش ربطی ندارد
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول