Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@13:26:25 GMT

مضحکه ای به نام ترامپ

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۴۳۷۰

‍‍‍‍‍‍

سخنان ترامپ در سازمان ملل باعث خنده رهبران جهان شد که این حرکت حتی خود ترامپ را شوکه کرد و گفت انتظارش را نداشتم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سخنرانی ترامپ در سازمان ملل همچون همیشه با حاشیه هایی همراه بود اما هیچ کدام از آنها همچون شلیک خنده رهبران جهان به سخنان ترامپ در رسانه های بازتاب نیافت خنده ای که حتی خود ترامپ را شوکه کرد و گفت انتظارش را نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    دانلود

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ترامپ سازمان ملل تمسخر رهبران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند

ترکیه و قطر گزارش‌هایی مبنی بر اینکه دوحه قصد دارد رهبران حماس را اخراج کند، رد کرده‌اند.

به گزارش آناتولی، رجب طیب اردوغان پس از بازگشت از عراق در گفتگو با خبرنگاران گفت که معتقد است قطر دست به چنین اقدامی نمی‌زند و افزود که تمرکز باید بر وضعیت غزه باشد تا محل استقرار رهبران حماس.

رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه هیچ اطلاعاتی مبنی بر اخراج رهبران حماس از قطر دریافت نکرده است، افزود که از شیخ تمیم آل ثانی، امیر قطر نشنیده است که چنین اقدامی را مطرح کند.

او گفت: نگرش او نسبت به آنها همیشه مانند یکی از اعضای خانواده است و فکر نمی‌کنم این موضع در آینده تغییر کند.

ماجد الانصاری، سخنگوی وزارت خارجه قطر نیز دیروز گفت که در حالی که تلاش‌های میانجی‌گری ادامه دارد، اخراج سران حماس از دوحه بی‌فایده است. 

شنبه گذشته، رسانه‌های آمریکایی اخباری را مبنی بر نقل مکان احتمالی رهبران حماس از قطر به کشور دیگری منتشر کردند. حماس این خبر را تکذیب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • خنده‌دارترین لحظات «خدنگ‌ها» در حیات وحش (عکس)
  • ویدئوی پرویز پرستویی از پسران خاوری همه را شوکه کرد + ویدئو
  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • ببینید | کل‌کل خنده‌دار پدر و پسر کشتی ایران بر سر استقلال و پرسپولیس
  • قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند