Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی  استاندار خراسان شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس، با حضور در منزل سردار شهید رجبعلی محمدزاده و آقای فیروز رحمانی، جانباز 45درصد عملیات کربلای 7منطقه حاج عمران، با قدردانی از آنان گفت: امنیت امروز جامعه تنها با فداکاری ها و رشادت های این شهدا و جانبازان میسر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا خباز افزود: در حال حاضر همه ما باید اسلام، تمامیت ارضی کشور و شعار امام حسین(ع) را زنده نگه داریم و همچون امام حسین در مقابل زورگویی های استکبار با همه قوا ایستادگی کنیم.
در این دیدار به از خودگذشتی، ایثار، اخلاق نیک و شجاعت علمدار سپاه خراسان سردار شهید رجبعلی محمدزاده اشاره شد که این شهید بزرگوار به محور وحدت معروف بود و به زودی کتابی از خاطراتش به چاپ خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان شمالی استاندار خباز خانواده شهید ایثار و شهادت امنیت کشور خون شهدا وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام رزمندگان گردان امام سجاد به سرزمین نور

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول کاروان شهدای گردان امام سجاد علیه السلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و فرمانده این گردان حاج محمد کیانی، گفت: گردان ضدزره امام سجاد علیه السلام یکی از گردان‌های شناخته شده تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام در دوران دفاع مقدس بود.

سیدعبدالرحیم موسوی افزود: هر ساله اردو، همایش و برنامه‌های متنوعی برای رزمندگان این گردان داریم و امروز سومین اردوی گردانی یادگاران دفاع مقدس به منطقه عملیاتی والفجر ۱۰ می‌باشد.

وی ادامه داد: عملیات والفجر ۱۰ آخرین عملیات گردان ضدزره امام سجاد و تیپ قمربنی هاشم علیه السلام در دوران دفاع مقدس بود و در یادمان شهدا در منطقه شیخ صِلِه حضور خواهیم داشت تا تجدید بیعتی با شهدا داشته باشیم.

گفتنی است؛ امروز ۸۰ نفر از یادگاران گردان امام سجاد علیه السلام عازم مناطق عملیاتی والفجر ۱۰ در شمالغرب کشور شدند.

شایان ذکر است کاروان ۵۰ نفره بسیجیان شهرستان بن نیز امروز در قالب اردوی راهیان نور به مناطق هشت سال دفاع مقدس در شمال غرب کشور عزیمت کردند.

کد خبر 6100166

دیگر خبرها

  • سهمیه خانواده های شهدا و ایثارگران در استخدام ها لحاظ شود
  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • تخصیص ارزترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • طرح نور در خراسان شمالی با بهترین شکل انجام شده است
  • اعزام رزمندگان گردان امام سجاد به سرزمین نور
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند