Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گرشاسبی درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه دربی هشتاد و هشتم گفت: سعی کردیم این مسابقه را هم عادی و مثل مسابقات دیگر برای بازیکنان جا اندازیم. همین سیاست و برنامه را داریم که مثل همیشه یک بازی تماشاگر پسند انجام بدهیم.

وی افزود: اگر بازی خوب انجام شود، نتیجه هم همراهش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاشمان همین است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره غایبان بازی فردا گفت: محروم نداریم ولی نداشتن نیمکت پر و فشردگی مسابقات، مشکلاتی را ایجاد کرده است. البته بازیکنان جوان ما پرانرژی هستند و اماده اند تا خودشان را نشان بدهند. یکسال محرومیت و نگرفتن بازیکن جدید و جدا شدن پنج بازیکن اصلی کار ساده ای نبوده است. خدا هم تا این مقطع کمک کرده است و نسبتا عملکرد مثبتی از خودمان نشان داده ایم.

گرشاسبی درباره قول پاداش بازیکنان در صورت برد الدحیل گفت: کارهای این پاداش انجام شده و ان شاءالله تا قبل از دربی پاداش بازیکنان و کادر فنی را می دهیم.

وی تصریح کرد: ظهر روز هشتم یعنی یکشنبه آینده تیم عازم قطر می شود تا خود را آماده بازی با السد کند. سه شنبه هم بعد از بازی به تهران بر می گردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: از هواداران که صاحبان اصلی باشگاه هستند خواهش می کنم مثل همیشه فرهنگ بالای پرسپولیسی را فردا در دربی هم نشان بدهند.

کد خبر 4412822

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس حمیدرضا گرشاسبی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال الدحیل قطر السد قطر تیم ملی والیبال ایران جوانان والیبال لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران اسلواکی کشتی فرنگی وینفرد شفر جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال مس رفسنجان تمرینات خود را برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پشت سر می‌گذارد و مباحث تاکتیکی و فنی را زیر نظر محرم نویدکیا دنبال می‌کنند.

بازیکنان مس رفسنجان زیر نظر کادرفنی این تیم ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن با کاورهای رنگی به کارهای تاکتیکی پرداختند.

محرم نویدکیا و دستیارانش عملکرد بازیکنان را با دقت زیادی دنبال می‌کردند و نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردند.

بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی که دارند و نتایج خوبی که کسب کردند تمرین با نشاطی را پشت سرگذاشتند و با شرایط خوبی که دارند آماده دربی حساس کرمان می‌شوند.

در ادامه تصاویری از تمرین مس رفسنجان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد