Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@11:55:30 GMT

استیضاح آخوندی به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۴۹۸۰

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی روز (یکشنبه اول مهر) به هیئت رئیسه پارلمان تقدیم شد، گفت: هیئت رئیسه نیز روز (سه شنبه 3 مهر) طرح استیضاح وزیر را جهت بررسی به کمیسیون عمران به عنوان کمیسیون تخصصی ارجاع کرد.

وی با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در 32 محور تدوین شده است، افزود: ناکار‌آمدی وزارتخانه در حوزه‌های حمل و نقل هوایی، جاده‌ای، ریلی و همچنین افزایش قیمت مسکن و سوء مدیریت در این بازار از جمله محور‌های استیضاح وزیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردبیل در مجلس تصریح کرد:هفته آینده از وزیر راه و شهرسازی دعوت می‌شود تا با حضور در کمیسیون به سئوالات مطرح شده پاسخ دهد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه طرح استیضاح آقای آخوندی 50 امضا دارد، پس از بررسی استیضاح وزیر راه در جلسه کمیسیون با حضور استیضاح کنندگان اگر طراحان از توضیحات وزیر قانع شوند طرح از دستورکار کمیسیون خارج و در غیر این صورت استیضاح آقای آخوندی برای رسیدگی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه پارلمان می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای استیضاح وزیر راه و شهرسازی هیئت رئیسه راه و شهرسازی وزارتخانه حمل و نقل قیمت مسکن جلسه علنی استیضاح مجلس شورای اسلامی وزیر راه و شهرسازی هیئت رئیسه آخوندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر

دریافت 44 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6088694

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر