Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:44:51 GMT

7.6 میلیارد ریال صدقه در ارومیه جمع آوری شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۵۰۱۷

7.6 میلیارد ریال صدقه در ارومیه جمع آوری شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: طی نیمه نخست امسال هفت میلیارد و 600 میلیون ریال صدقه در مرکز استان جمع آوری شده است.

عزیز سهندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان 26 درصد صدقات جمع آوری شده در آذربایجان غربی است که نشان از سهم قابل توجه ارومیه در میزان صدقات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: بیش از 163 هزار صندوق صدقه در آذربایجان غربی وجود دارد که از این میزان افزون بر 50 هزار صندوق در ارومیه نصب شده است.
وی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره)، توسعه استفاده از صندوق های الکترونیکی در راستای کمک به افراد نیازمند با استفاده از کارت های بانکی است که در این خصوص 500 دستگاه در آذربایجان غربی نصب شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: این صندوق ها که بیشتر در ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی نصب می شود، به شماره حساب این نهاد وصل بوده و به طور مستقیم در اختیار این نهاد حمایتی قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا، بیش از 140 هزار نفر در آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
میزان صدقه جمع آوری شده طی سال جاری در آذربایجان غربی حدود 29 میلیارد ریال است.
8137/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد صدقه آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به کشف مقادیر چشمگیر کالای قاچاق در نوار مرزی استان گفت: مرزداران استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، در عملیاتی دقیق و منسجم موفق شدند تعداد چهار هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو  و چندین قلم کالای قاچاق دیگر  به ارزش 17 میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

سردارمحمد احمدی افزود: مرزداران استان در این عملیات سه نفر متهم را دستگیر و دو دستگاه خودرو را توقیف کردند و متهمان را پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد