Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:54:47 GMT

برنده بازی پرسپولیس و ارومیه، حریف سپیدرود است

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۵۱۴۲

برنده بازی پرسپولیس و ارومیه، حریف سپیدرود است

رشت - ایرنا - برنده بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و نود ارومیه در جام حذفی کشور، حریف سپیدرود رشت شد.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور قرعه کشی شد و تیم سپیدرود باید به مصاف برنده بازی تیم های پرسپولیس تهران و نود ارومیه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا وهابی افزود: خوشبختانه تیم فوتبال سپیدرود رشت در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی کشور، میزبان است و یکی از تیم های پرسپولیس یا نود ارومیه باید در مرکز استان گیلان به مصاف تیم سپیدرود بروند.
وی بیان کرد: همچنین تیم فوتبال داماش دیگر نماینده گیلان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی کشور، طبق قرعه کشی انجام شده باید در تهران به مصاف تیم مقاومت برود که امیدواریم این تیم بتواند حریفش را شکست دهد.
به گزارش ایرنا تیم های سپیدرود رشت در مرحله قبل مسابقات فوتبال جام حذفی کشور مقابل ملوان بندر انزلی و داماش گیلان نیز برابر قشقایی شیراز و چوکا تالش به برتری رسیده بودند.
در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی کشور، 16 تیم طبق قرعه کشی به مصاف هم می روند که هشت تیم برتر به مرحله یک چهارم نهایی راه خواهند یافت.
7285/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال جام حذفي گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، سانچو سه‌شنبه شب موفق شد به همراه تیم دورتموند با پیروزی  دراماتیک برابر اتلتیکو مادرید در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.


سانچو پس از درگیری با تن‌هاخ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه از منچستریونایتد جدا شد و با امضای قراردادی قرضی بار دیگر به دورتموند برگشت و حالا این فرصت را دارد که به همراه این تیم به فینال لیگ قهرمانان صعود کند.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) سرود دورتموند به مرحله نیمه نهایی این مسابقات نوشت:" جیدون سانچو با دورتموند به مرحله نیمه نهایی رسید. این باید اتفاقی بسیار وحشتناک برای تن‌هاخ باشد."


کاربر دیگری هم با کنایه به این مربی هلندی اضافه کرد:" به سانچو برای اینکه توانست در لیگ قهرمانان به مرحله‌ای بسیار بالاتر از آنچه که برونو فرناندزی که بهترین خرید یونایتد پس از دوران کانتوناست و رشفورد که مدعی کسب توپ طلاست صعود کردند برسد تبریک می‌گویم."


یکی دیگر از کاربران اظهار داشت:" سانچو به نیمه نهایی لیگ قهرمانان می‌رود، در حالی که تن‌هاخ در خانه نشسته و مطمئن نیست که در پایان فصل همچنان بر سر این کار هست یا خیر."

دیگر خبرها

  • آرتتا: برای صدرنشینی نیاز به انگیزه اضافه نداریم
  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • اگر می‌‎خواهید برنده باشید، باید به رئال بیایید!
  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • ژاوی علیه انریکه: نه شما می‌بردید، نه من می‌مانم!