Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان از آموزش مهارتی حدود ۴ هزار نفر ازسربازان نیروهای مسلح خوزستان در قرارگاه مهارت آموزی سربازان در ۶ ماهه نخست سال جاری خبرداد. ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶ استانها خوزستان نظرات

عبدالنبی سواعدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: نزدیک به 4 هزار نفر از سربازان نیروهای مسلح در خوزستان در قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان در 6 ماهه نخست سال جاری آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مدت 3 هزار و 856 نفر آموزش فنی و حرفه‌ای را در رشته‌های فنی، خدماتی و مهارتی به اجرا درآمد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان افزود: در شش ماهه اول سال جاری 275 هزار و 111 نفر ساعت آموزش مهارتی برای سربازان نیروهای مسلح براساس نیازسنجی در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای ارائه شد.

وی عقد تفاهم‌نامه بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ستاد مشترک نیروهای مسلح و سازمان فنی‌وحرفه‌ای اشاره کرد و گفت: این سازمان در راستای تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب در جهت تولید و اشتغال و برای توانمندسازی نیروی انسانی به خصوص سربازان وظیفه جهت اشتغال‌زایی و افزایش بهره‌وری و ایجاد اشتغال پایدار تلاش می‌کند.

سواعدی هدف از اجرای این آموزش‌ها توانمندسازی سربازان و ارتقای مهارت آنان برای هدایت به اشتغال برشمرد و اظهار داشت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به سربازان وظیفه، گامی موثر برای ایجاد زمینه‌های کارآفرینی و کسب و کار است.

به گزارش تسنیم، بنا به گفته سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی، معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح، مهارت‌آموزی به صورت عملی با کمک مراکز فنی و حرفه‌ای و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور است که پس از پایان آموزش‌ها مدارک معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای به کارکنان وظیفه اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ن

R41468/P1361/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان 

ایسنا/زنجان رئیس اداره برنامه ‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان از ساخت بیش از ۸۰۰ واحد  مسکونی به تعداد ۶ پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در شهر زنجان خبر داد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، بهزاد کردلو، اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه‌های منعقده و همچنین برنامه ابلاغی استانی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اداره‌کل راه و شهرسازی استان نسبت به تأمین مسکن نیروهای مسلح اقدام کرده است.

وی از ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی به تعداد ۶ پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در شهر زنجان خبر داد. 

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، ابراز کرد: پروژه‌های مذکور از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار هستند و تعدادی از این واحدها در سال جاری نیز به متقاضیان مزبور (نامبرده) تحویل داده خواهد شد. 

کردلو گفت: همچنین بخشی از پروژه ۱۶۸ واحدی نیروهای مسلح هم در زنجان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی اسفند سال گذشته افتتاح شد. 

وی تاکید کرد: واحدهای مسکونی نیروهای مسلح، ذیل تفاهم نامه مابین وزارت دفاع و  وزارت راه و شهرسازی و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می‌شود و در سایر شهرستان‌های استان نیز برنامه‌ریزی لازم جهت تامین زمین و تعریف پروژه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید
  • ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • ۶ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۳ روز
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان