Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@05:55:51 GMT

گتوند؛ میزبان کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع)

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۵۲۸۰

گتوند؛ میزبان کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع)

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حمید بهداروندی، ریئس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند با اعلام این خبر گفت: کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) با موضوع «دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی در صحیفه سجادیه» جمعه، ششم مهرماه مصادف با 18 ماه محرم در مسجد حضرت امام حسن مجتبی(ع) شهرستان گتوند برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این مراسم به‌صورت مستقیم از سیمای مرکز خوزستان پخش خواهد شد، اظهار کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسنی، امام جمعه موقت گتوند سخنرانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌شود، کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند و کانون فرهنگی ــ هنری کمیل برگزار می‌شود.
داود طهماسبی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: گتوند کنگره بین المللی امام سجاد دشمن شناسی دشمن ستیزی صحیفه سجادیه ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس گفت: ۵۳۶ اثر از داخل و خارج کشور به هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر ترکی آذری ارسال شده که از این تعداد ۳۲ اثر از ۲۴ شاعر متعلق به شهرستان سلماس است.

رامین پورعباس با بیان اینکه ۲۴ شاعر اهل سلماس در این جشنواره شرکت کردند، گفت: جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی با هدف اشاعه، ترویج و انتشار فرهنگ منور رضوی، گسترش و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس استفاده از ابزار موثر و زبان گویای شعر در جهت ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی و حمایت از شاعران آیئنی را از جمه اهداف این جشنواره بین‌المللی عنوان کرد.

پورعباس گفت: در راستای اجرای عدالت فرهنگی امسال ۲۶ اردیبهشت ماه سال‌جاری شهرستان سلماس میزبان این جشنواره خواهد بود.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان «گروه قرآن و عترت»، بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، فرمانداری شهرستان سلماس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سایر ادارات این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان برگزار می‌شود
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند