Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ایذه و باغملک با اشاره به اینکه تعداد نمایندگان حقوق‌بگیر مجلس دهم از وزارت نفت افزایش داشته است گفت: این موضوع را شخص وزیر نفت تایید کرده که غیر از نمایندگان ادوار، وکلای ملت در مجلس فعلی هم از این وزارتخانه حقوق می‌گیرند. هدایت الله خادمی ادامه داد: برخی نمایندگان که پیش از ورود به مجلس حقوق‌بگیر وزارتخانه یا سازمان دیگری بودند که تنها ۴ میلیون تومان دریافتی داشتند اکنون با انتقال پرونده‌شان به وزارت نفت حقوق چند برابری می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خادمی اظهار کرد: این نمایندگان نزد زنگنه وزیر نفت رفته و درخواست انتقال پرونده خود را به این وزارتخانه کرده‌اند، وزیر نفت هم با بالاترین حقوق آن‌ها را منتقل کرده است و این افراد بعد از پایان دوره مجلس هم می‌تواند به راحتی به وزارت نفت بروند. عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین در واکنش به ادعایی مبنی بر دریافت حقوق ۲۷ میلیون تومانی از وزارت نفت، گفت: بنده ۳۱ سال سابقه در وزارت نفت دارم و رتبه کاری من اور دی است و وزارت نفت بر اساس رتبه کاری حقوق بنده را می‌پردازد. وی ضمن تکذیب حقوق ۲۷ میلیون تومانی بیان کرد: بنده ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرم و حاضرم در صورتی که زنگنه و دیگران فیش حقوقی خود را منتشر کنند، فیش حقوقی خود را منتشر کنم. خادمی افزود: اگر مصوبه مجلس درباره اینکه هیچ مدیری در تهران نباید بیشتر از ۲۰ میلیون تومان بگیرد، نبود بنده باید بیشتر از این مقدار با این رتبه در وزارت نفت حقوق می‌گرفتم. نماینده مردم ایذه و باغملک گفت: اکثر مدیرعامل‌هایی که از جنوب کشور به تهران می‌آیند در خانه‌های سازمان وزارت نفت اسکان می‌گیرند و بنده هم در همین خانه‌های سازمانی زندگی می‌کردم تا اینکه زنگنه اعلام کرد می‌خواهد خانه‌ها را به صورت ملکی به نورچشمی‌های خود واگذار کند، بنده هم خانه سازمانی را تحویل داده و بیرون آمدم، زیرا با زنگنه درگیر بودم.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • کتاب «ادب زندگی» منتشر شد
  • (ویدئو) مجری معروف اخبار هواشناسی حقوقش از صداوسیما را فاش کرد
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه