Web Analytics Made Easy - Statcounter

يک هشتم نهايي جام حذفي برزيل / صعود گرميو و اينترناسيونال - واحد مرکزی خبر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود هر پنج کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا

ده بزرگی، گرمسیری، ساروی، رستمی و اسماعیلی به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا راه یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه 8 بر 5 از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن 67 کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 5 بر 3 مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن 82 کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • صعود هر پنج کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • صعود مقتدرانه ساروی به نیمه‌نهایی
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • صعود ۵ فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه نهایی
  • تیم زنان منچستریونایتد زودتر از تیم مردان به فینال جام حذفی انگلیس رسید
  • گل‌خندان از صعود به نهایی تپانچه ۱۰ متر بازماند
  • گلخندان برای صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر یک امتیاز کم آورد
  • سوپر واکنش دیوید سیمن مقابل شفیلد یونایتد در جام حذفی انگلستان (2003/4/13) / فیلم
  • صعود شهرداری گرگان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال