Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:43:35 GMT

حمایت رؤسای بایرن از مالک جنجالی هوفنهایم

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۵۴۲۷

اولی هوینس و کارل هاینتس رومنیگه، رئیس و نایب‌رئیس بایرن مونیخ با انتشار اطلاعیه‌ای نظر خود را درباره‌ی درگیری‌‌های پرتنش هواداران باشگاه دورتموند و مالک باشگاه هوفنهایم، دیتمار هوپ، اعلام کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در بیانیه‌ی هوینس و رومنیگه آمده "خصومت‌های وحشتناک و غیر قابل قبول بر علیه دیتمار هوپ در استادیومهای آلمان هفته‌ی گذشته در حالی به اوج رسید که شدت و حدت آن شوکه‌کننده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از طرف باشگاه  اف‌سی بایرن، شعارهای شرم‌آور و پلاکاردهایی که بر علیه این مرد شریف مورد استفاده قرار گرفته بود را به شدیدترین شکل ممکن محکوم می‌کنیم. دیتمار هوپ شخصیتی است که هیچکس نمی‌تواند او را به بی‌اخلاقی متهم کرده و از این بابت از او خرده بگیرد.


او به دیگران کمک می‌کند، از تعداد زیادی پروژه‌های اجتماعی حمایت کرده و برای شرکت در فعالیت‌های عام‌المنفعه از ثروت شخصی خود مبالغ زیادی هزینه می‌کند. او دائماً از طرف نیازمندان با مسئولین گفتگو کرده، از رشد و توسعه‌ی فوتبال پایه حمایت کرده و به طور کلی در منطقه‌ی خود یکی از بزرگترین حامیان ورزش است. او برای پرورش استعدادهای جدید زیرساخت‌های لازم را می‌سازد و آنها را در اختیار ورزشکاران بااستعداد قرار می‌دهد.

 


فوتبال آلمان باید در مقابل این حملات و بی‌حرمتی‌ها متحد شود. ما باید برای مقابله با این حرکات دست به دست هم بدهیم. اگر کسانی مثل دیتمار هوپ روزی از فوتبال خارج شوند، باید به حال فوتبالی که وضعیتش به اینجا رسیده گریست. ما همه باید در کنار هم بایستیم و با این شرایط مقابله کنیم".

 

بعد از آنکه در بازی هفته‌ی گذشته‌ی دورتموند و هوفنهایم، تماشاچیان دورتموند که برای دیدن بازی به استادیوم خانگی هونفهایم رفته بودند در طول 90 دقیقه شعارهای بسیار تندی بر علیه هوپ دادند و با باز کردن یک پارچه‌نوشته که در آن هوپ را تلحویاً به قتل تهدید کرده بودند در فوتبال آلمان جنجالی بزرگ به راه انداختند. باشگاه هوفنهایم اعلام کرده از تماشاچی‌هایی که در آن بازی به ورزشگاه خانگی باشگاه خسارت زده‌اند رسماً به مسئولین قضایی شکایت کرده است.

بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا

لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از دید ستاره جوان بایرن مونیخ است.

طرفداری | جمال موسیالا ستاره جوان بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای جالب از بهترین بازیکنان تاریخ و همچنین بازیکن مورد علاقه‌اش صحبت کرده است.

تلویزیون باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای از جمال موسیالا می‌خواهد که بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال و همچنین بهترین بازیکن تاریخ را معرفی کند. از دید ستاره 21 ساله بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان، پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال عبارتند از:

لیونل مسی کریستیانو رونالدو پله دیگو مارادونا گرد مولر

در ادامه از موسیالا پرسیده می‌شود که از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدام بازیکن بهترین تاریخ است که وینگر جوان بایرن مونیخ پاسخ می‌دهد:

برای من، [بهترین تاریخ] باید مسی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • آلمان حمایت از آنروا را از سرگرفت
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک