Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@19:32:39 GMT

چالش عجیب برانکو برای رویارویی با استقلال!

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۵۴۳۳

چالش عجیب برانکو برای رویارویی با استقلال!

به گزارش جهان نيوز، تا پیش از این، پرسپولیس تنها ۱۱ بازیکن در ترکیب اصلی داشت و برای هر هفته مشخص بود با چه شیوه‌ای بازی می‌کند و چه بازیکنانی در ترکیب اولیه حاضر خواهند بود:

«علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، بشار رسن، سیامک نعمتی و علی علیپور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» گاهی، بوژیدار رادوشویچ به جای بیرانوند به میدان می‌رفت و از سوی دیگر، تعویض‌های برانکو نیز مشخص بود: «گادوین منشا، شایان مصلح، حمیدرضا طاهرخانی و البته آدام همتی».
   اما محرومیت و مصدمیت بازیکنان اصلی در کنار درخشش منشا طی بازی‌های اخیر،  باعث ایجاد یک چالش بزرگ برای برانکو شده است.

حالا در آستانه دربی، برانکو نمی‌داند کدام بازیکنش را از ترکیب بیرون بگذارد؛ تصمیمی سخت که تا بازی حساس پنجشنبه ذهن سرمربی کروات را به خود مشغول خواهد کرد.

منبع: خبرورزشی

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن دیشب توانست در زمین یونیون برلین با 5 گل برنده شود و ستاره اول این بازی توماس مولر، اسطوره 34 ساله باشگاه، بود.
او که برابر آرسنال به میدان نرفته بود، در ترکیب متحول شده بایرن برابر یونیون قرار گرفت، دو گل زد و روی گل اول توسط ماتیس تل نیز نقش مهمی داشت.

یک پیام روشن برای توخل که می تواند روی او برای بازی های پیش رو به خصوص در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید (30 آوریل، یازده اردیبهشت) حساب کند.

با این حال مولر هنوز هم نباید امید زیادی داشته باشد. وقتی از توماس توخل در مئورد اینکه مولر کاندیدای حضور در ترکیب اصلی مقابل مادرید است یا خیر، او گفت: «نه. توماس هم این را می داند. فرم امروز خوب نبود گل‌ها کاملاً عالی بودند، اما فرم خوب نبود.»

توخل ادامه داد: «اکنون می‌توانیم بی‌پایان بحث کنیم اگر نظر دیگری دارید. من نظر خودم را دارم و او هم این را می داند. ما می دانیم که مولر چه کاری می تواند انجام دهد، اما این ربطی بازی رئال ندارد.»

جمال موسیالا، لروی سانه، رافائل گریرو و هری کین می توانند در ترکیب ثابت باشند شانس اول برای حضور در برابر رئال، بالاتر از مولر هستند.

مولر در مورد کیفیت نه چندان خوب بازی با توخل موافق بود: «گل‌ها عالی بودند، اما یک یا دو توپ بیهوده از دست دادیم. با دو گل و یک پاس نمی توانم ناراضی باشم و بهتر است به مسائل مثبت فکر کنیم. همیشه وقتی برنده می‌شویم، خوب است و این یک هفته عالی بود، احساس متفاوت بعد از مدت ها داشتیم.»

بایرن می تواند به پیروزی برابر رئال امیدوار باشد؟ مولر می خندد: «مهم استفاده از فرصت هاست و هر تیمی سعی می کند از شانس هایش بهترین استفاده را ببرد. برابر یونیو استفاده حداکثری از موقعیت های گل داشتیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.»

مولر می تواند برای حضور در ترکیب اصلی بازی شنبه در لیگ مقابل فرانکفورت امیدوار باشد. شاید او بتواند توخل را متقاعد کند که برای بازی با رئال هم گزینه مطلوبی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • ترکیب ذوب آهن برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!
  • ترکیب احتمالی رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد