Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش ‌وپخش فراورده های نفتی ایران؛­­ سیدمحمدرضا موسوی خواه با قدردانی از رانندگان نفتکش های جاده ای که برای تامین و توزیع به موقع سوخت در کشور شبانه روزی و خالصانه تلاش می کنند، گفت: متاسفانه در برخی موارد شاهد آسیب رساندن و حمله افراد شرور به تانکرهای حمل سوخت در جاده ها هستیم، شرکت ملی پخش در این زمینه تمهیداتی اندیشیده و چنانچه تانکر حمل سوخت دچار آسیب شود، خسارت آن پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در خردادماه امسال نیز چنین اقدامی توسط شرکت ملی پخش انجام و به رانندگان آسیب دیده در جاده ها خسارت پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش از رسیدگی لحظه ای و پیگیری های مستمر همکاران خود در سراسر کشور برای تامین و توزیع خبر داد و گفت: همکارانم در طول شبانه روزی برای تامین و‌ توزیع پایدار و‌ مستمر سوخت ‌رفاه حال مردم تلاش می کنند و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

موسوی خواه با قدردانی از این تلاش ها تاکید کرد: ان شاءالله با همراهی خوب مردم و‌ رانندگان زحمتکش نفتکش های جاده ای، دشمنان، از رسیدن به اهداف شوم شان در برنامه ریزی برای برهم زدن نظم تامین پایدار سوخت باز می مانند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ شرکت های بزرگ مقیاس رانندگان کامیون را نقره داغ کردند

تین نیوز

نامه انجمن صنفی رانندگان وسائط نقلیه سنگین کالای سنگین شهرستان بندرعباس از حمل غیرقانونی کالا توسط شرکت های بزرگ مقیاس خبر داد و اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه رئیس هیئت مدیره این انجمن به مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با استناد به نامه تاریخ 16 مهرماه 1401 مدیرکل دفتر حمل و مقل کالای این سازمان،  آمده است: فعالیت شرکت های حمل و نقل بزرگ مقیاس در شهرستان های خارج از مرکزیت شرکت که دارای سالن های اعلام بار هستند به هیچ عنوان نباید موجب اختلال در توزیع عادلانه بار و فرآیند حمل و نقل آن شهرستان گردد... اما بعضا مشاهده می شود شرکت های حمل و نقل ... و ...خارج از ضوابط اعلان بار پایانه بار بندر عباس، نسبت به جذب بار از طریق نمایندگان صاحبان کالا و دلالان و بارگیری کالا توسط کامیون های ملکی و غیر ملکی گاهی به صورت کرایه توافقی و پایین تر از نرخ تعرفه اعلام با اقدام می کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض رانندگان و کامیونداران ناوگان جاده ای شده است. 

انجمن صنفی رانندگان وسائط نقلیه سنگین کالای سنگین شهرستان بندرعباس تاکید کرده که تاکنون مکاتبات گوناگونی جهت پیگیری این امر که مغایر با دستوراالعمل های ابلاغی است صوت گرفته و نارضایتی این انجمن به عنوان نمایندگان رانندگان استان و کشور که به پایانه های بندرعباس تردد می کنند، اعلام شده است.

این انجمن همچنین درخواست کرده که جهت جلوگیری از نارضایتی و اعتراض دوباره و تکرار حوادث ناخوشایند گذشته، دستورات لازم برای اصلاح امور و روند فعالیت این گونه شرکت ها با ایجاد دفتر نمایندگی و رعایت کامل قوانین و ضوابط سالن های اعلان بار صادر شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز
  • گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز + فیلم
  • کدام کشورها در طول جنگ برای صهیونیست‌ها نفت و گاز تامین کردند؟
  • شرکت ۴۹۹۶ راننده قزوینی در پویش به رفت
  • ◄ شرکت های بزرگ مقیاس رانندگان کامیون را نقره داغ کردند
  • تشویق رانندگان قانونمند در کرمان
  • کمبودی در تامین سوخت جایگاه‌های استان سمنان نداریم
  • در سال ۱۴۰۲ رانندگان حامل سوخت قاچاق ۸۴ نفر کشته و مجروح برجای گذاشتند
  • ریزش سنگ در این جاده شمالی/ ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • برقراری تردد در همه جاده های استان گلستان/پل بایلر پاکسازی شد