Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@10:30:22 GMT

جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۸ در اهواز لغو شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۵۴۴۸

جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۸ در اهواز لغو شد

جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۸ میلادی با تصمیم اتحادیه جهانی کشتی برگزار نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی جلسه اخیر هیئت اجرایی "اتحادیه جهانی کشتی" همزمان با رقابت های جوانان جهان در کشور اسلواکی،  به دلیل نزدیک بودن زمان برگزاری مسابقات جهانی امسال با زمان مقرر برای برگزاری جام جهانی فرنگی در ایران، در نهایت تصمیم گرفته شد جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2018 میلادی برگزار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اتحادیه جهانی کشتی به دلیل برگزاری بازی‌های آسیایی جاکارتا، امسال مسابقات جهانی مجارستان را به جای شهریورماه اواخر مهرماه برگزار می‌کند و به همین دلیل کشورهای حاضر در جام جهانی کشتی فرنگی نیز اعلام کردهاند به دلیل فاصله کوتاه بین پایان رقابتهای جهانی در اوایل آبان ماه با جام جهانی در اواسط آذرماه نمیتوانند شرایط مناسبی برای حضور در این رقابتها داشته باشند، از این رو متقاضی لغو جام جهانی کشتی فرنگی سال 2018 شدند.   از طرف دیگر فدراسیون کشتی ایران نیز به دلیل جایزه 110 هزار دلاری درنظر گرفته شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی برای تیم های برتر جام جهانی که با توجه به افزایش نرخ ارز در شرایط موجود، نیاز به چندین برابر تامین هزینه دارد، همچنین عدم اعمال تعهدات  اجرایی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در آماده سازی سالن مسابقات و نیز عدم انجام تعهدات مالی و مشارکتی خود با فدراسیون کشتی در تأمین هزینههای مربوطه، پیشنهاد اتحادیه را پذیرفت و تلاش خود را معطوف به برگزاری جام های جهانی 2019 در مشهد و تهران خواهد کرد.   نماینده اتحادیه جهانی کشتی اواخر هفته جاری از امکانات شهرهای مشهد و تهران، میزبانان جام های جهانی کشتی آزاد و فرنگی در سال 2019 میلادی بازدید میکند. در پی جلسه اخیر هیأت رئیسه اتحادیه جهانی همزمان با رقابت های جوانان جهان در اسلواکی، زمان بازدید نماینده اتحادیه جهانی از ایران، برای میزبانی جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی در سال 2019 میلادی قطعی شد.   بر این اساس قرار است "دولت تورلیخانوف" عضو هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی و رئیس شورای کشتی قاره آسیا به عنوان نماینده اتحادیه جهانی روز چهارشنبه هفته جاری با حضور در ایران از امکانات شهرهای مشهد مقدس و تهران به ترتیب برای میزبانی جام های جهانی کشتی آزاد و فرنگی در سال 2019 بازدید و گزارش خود را در این زمینه به اتحادیه جهانی کشتی ارسال کند. طبق تقویم اتحادیه جهانی کشتی جامهای جهانی کشتی فرنگی و آزاد آذرماه سال 1398 برگزار خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد

طرفداری| اتحادیه جهانی کشتی رأی خود را درباره مبارزه جنجالی کشتی‌گیران ایتالیا و آذربایجان اعلام و تیم داوری این مبارزه را محروم کرد.

مبارزه جنجالی چندی پیش فرانک چامیزو کشتی گیر کوبایی الاصل ایتالیا و توران بایراموف از آذربایجان در مرحله نیمه نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا که به سود بایراموف و کسب سهمیه المپیک این کشتی گیر به پایان رسید جنجال زیادی به پا کرد و با شکایت فدراسیون کشتی ایتالیا به اتحادیه جهانی کشتی به دلیل ناداوری همراه شد.

پس از بررسی های انجام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی،‌ تیم داوری این مبارزه با رأی کمیته انضباطی اتحادیه جهانی با محرومیت های سنگین روبرو شد. بر این اساس ابراهیم چی چی اوغلو داور سرشناس کشتی جهان از ترکیه و مدرس اتحادیه جهانی کشتی و همچنین داور اوکراینی این مبارزه تا پایان سال ۲۰۲۴ تعلیق شدند. به این ترتیب چی چی اوغلو حضور در المپیک پاریس را از دست داد و ار سوی اتحادیه جهانی نقره داغ شد.

همچنین الکسی بازولین روس به عنوان رییس تشک و تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۴ و قاضی عراقی این مبارزه نیز تا پایان ماه سپتانبر با محرومیت روبرو شدند. کمال بوعزیز دیگر چهره شاخص دواری جهان از تونس به همراه گوسل آمریکایی نیز که وظیفه بازبینی صحنه های داوری را بر عهده داشتند نیز تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۴ محروم شدند.

اتحادیه جهانی اعلام کرد بر اساس بند ۵۳ قوانین کشتی، در صورت پایان یک مبارزه و تعیین فرد برنده، امکان تغییر نتیجه وجود ندارد. اتحادیه جهانی کشتی همچنین فرانک چامیزو کشتی گیر ایتالیا را در سید یک مسابقات جهانی گزینشی المپیک به عنوان مرحله آخر کسب سهمیه قرار داد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد