Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- لمپارد موفق شد در الدترافورد، سرمربي سابقش را شکست دهد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا،  فرانک لمپارد در اولين تجربه مربيگري خود و در بازگشت به ورزشگاهي که خاطرات تلخ و شيرين زيادي از آن دارد، موفق شد استاد و مربي سابقش، مورينيو را شکست دهد تا با اين باخت، وضع براي مربي پرتغالي بدتر از قبل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرين مسابقه سه شنبه شب از دور سوم جام اتحاديه انگليس، منچستريونايتد در الدترافورد ميزبان دربي کانتي بود. تيم مورينيو شروع خوبي داشت و در نيمه نخست در همان دقيقه 3 به گل رسيد و در نيمه اول فرصت هاي ديگري هم براي گلزني داشت که از دست رفت. اما نيمه دوم لمپارد به خوبي توانست ورق را برگرداند و بازي را به نفع تيمش کند. ابتدا دقيقه 59 بود که ضربه آزاد استثنايي ويلسون بازي را 1-1 کرد. دقيقه 67 يک پاس بلند به عمق دفاع يونايتد با خروج عجيب رومرو همراه شد، او توپ را با دست بيرون از محوطه لمس کرد و داور وي را اخراج کرد تا يونايتد ده نفره شود. دقيقه 86 بازي دربي کانتي در عين شگفتي به گل دوم رسيد تا کار براي يونايتد سخت شود. اما فليني در وقت هاي اضافه نيمه دوم موفق شد اميد را به اردوي يونايتد بازگرداند و روي سانتر دالوت با يک ضربه سر بازي را 2-2 کند. به اين ترتيب بازي به ضربات پنالتي رفت. در ضربات پنالتي 16 ضربه نواخته شد که 15 تاي ان گل شد تا اين که در نهايت ضربه شانزدهم توسط جونز نواخته و به وسيله کارسون مهار شد تا يونايتد بازي را در خانه واگذار کند.

تيم‌هاي اتلتيکو مادريد و هوئسکا به مصاف هم رفتند که در پايان تيم ميزبان به راحتي پيروز شد. در يک بازي کاملا يک طرفه همان طور که انتظار هم مي‌رفت، اتلتي در همان نيمه اول کار را با سه گل تمام کرد و در نيمه دوم هم به سه نفر از بازيکنانش استراحت داد تا براي بازي حساس روز شنبه مقابل رئال مادريد در برنابئو آماده باشند. همه چيز آماده دربي است. آنتوان گريزمان (19)، پاس عمقي عالي از آنخل کوريا، کوستا را با دروازه بان تک به تک کرد و او با پاسي رو به عقب، گريزمان را در مقابل دروازه تقريبا خالي قرار داد تا گل اول به ثمر برسد. توماس پارتي (29)، شوت ديدني و دقيق توماس از پشت محوطه جريمه به گوشه پايين سمت راست دروازه رفت. يک گل فوق العاده.
کوکه (33)، پاس عمقي هوايي کوکه براي آنخل کوريا بدون اينکه به هيچ بازيکني برخورد کند، وارد دروازه شد.

پس از شکست دادن سمپدوريا در جنوا، شاگردان اسپالتي موفق شدند از سد فيورنتينا عبور کنند. اينتر در حالي به مصاف فيورنتينا آمده بود که تيم مهمان با ذاتي هجومي به ميدان آمد. فيورنتينا خيلي سريع به موقعيتي جدي رسيد و شوت ميرالاس در دقيقه 3، به تيرک دروازه اينتر برخورد کرد. پس از يک فرصت سوزي توسط ايکاردي، در دقيقه 10، شوت کاندروا براي اينتر با اختلاف کم از بالاي دروازه به بيرون رفت. ايکاردي يک بار ديگر موقعيت هدر داد اما در دقيقه 17، پريشيچ روي پاس کاندروا، شوت موربي به سمت دروازه حريف شليک کرد که با اختلاف بسيار کم به بيرون رفت. در دقيقه 31، کيه زا با پاسي زيبا سيمئونه را تک به تک کرد اما هندانوويچ با واکنشي زيبا مانع گلزني مهاجم آرژانتيني شد. در دقيقه 36، شوت کاندروا با اختلاف زياد به بيرون رفت. در دقيقه 41، فرار و پاس کاندروا با برخورد به دست مدافع فيورنتينا روبرو شد و داور پس از مکث زياد و با کمک VAR، تصميم به اعلام پنالتي به سود اينتر گرفت. مائورو ايکاردي توپ را به گوشه دروازه شليک کرد.
فيورنتينا اين نيمه را هم هجومي آغاز کرد و خيلي سريع به گل رسيد. در دقيقه 53، شوت از راه دور کيه زا پس از برخورد به اشکرينيار تغيير جهت داد و وارد دروازه اينتر شد. فيورنتينا سعي داشت از فرصت بدست آمده استفاده کند و گل بعدي را هم در شلوغي محوطه جريمه به ثمر برساند. در دقيقه 58، ايکاردي نتوانست پاس ناينگولان را به گل تبديل کند. در دقيقه 60، هندانوويچ شوت پياتسا را با سختي گرفت. در دقيقه 79، فرار دي آمبروسيو و يک دوي اين بازيکن با ايکاردي، وي را صاحب موقعيتي طلايي کرد و او توانست با ضربه بغل پا، توپ را به گوشه دروازه برساند. در دقيقه 80، شوت کيتا بالده با اختلاف کم از بالاي دروازه عبور کرد. در دقيقه 93، ولانوويچ فرصت اين را داشت که گل مساوي تيمش را به ثمر برساند اما ضربه سر اين بازيکن با اختلاف به بيرون رفت تا اينتر برنده از زمين خارج شود.

در بوندس ليگا، بايرن مونيخ مقابل آگزبورگ به تساوي يک ر يک متوقف شد. روبن - 48 (بايرن مونيخ): در يک ضدحمله سريع، گرنابري توپ را با کنترل سينه دريافت کرد و به سمت دروازه حريف يورش برد. او در باکس پنالتي، توپ را به روبن سپرد. وينگر هلندي بعد از حرکت در عرض با يک شوت محکم دروازه ميهمان را باز کرد. گوتسه - 87 (آگزبورگ): روي کرنر ارسالي از سمت راست، نوير از دروازه خارج شد ولي در اثر برخورد با زوله نتوانست توپ را مهار کند. بازيکنان آگزبورگ توپ را به شش قدم فرستادند و گوتسه با سينه، دروازه خالي را باز کرد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچستريونايتد اتلتيکومادريد بايرن مونيخ آگزبورگ اينتر فيورنتينا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

تیم فوتبال پرسپولیس از فرصتی که استقلال در اختیارش قرار داد استفاده نکرد و با توقف برابر سپاهان در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ‌پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. پرسپولیس بدین ترتیب نتوانست از توقف و لغزش استقلال در تبریز استفاده کند و به صدر جدول برسد؛ گویی که شاگردان اوسمار به رده دومی راضی هستند!

پرسپولیس با 53 امتیاز و یک امتیاز کمتر از استقلال رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده است.

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در دقیقه 82 با کارت قرمز داور مواجه و از زمین اخراج شد.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی (77- وحید امیری)، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، وحدت حنانوف، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده (64- رضا اسدی)، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، امید نورافکن، شهریار مغانلو و رضا شکاری (75- علی‌اصغر اعرابی).

داور:بیژن حیدری

دقیقه 14: میلاد زکی‌پور پس از عبور از وحدت حنانوف، سانتر بلندی روی دروازه پرسپولیس داشت که بیرانوند مقابل مغانلو توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه 28: سانتر عبدالکریم حسن روی سر گولسیانی فرود آمد و ضربه مدافع گرجستانی پرسپولیس با اختلاف کمی از روی دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه 30: عبدالکریم حسن پس از نفوذ از سمت چپ، اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه مدافع پرسپولیس با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 40: رامین رضاییان در داخل محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و ضربه او با دفع بیرانوند به بیرون از زمین رفت اما داور در این صحنه اعتقادی به کرنر نداشت.

دقیقه 42: پاسکاری ترابی و گولسیانی پشت محوطه جریمه سپاهان، شماره 9 پرسپولیس را با نیازمند تک‌به تک کرد اما ضربه ترابی راهی اوت شد.

دقیقه 50: وحدت حنانوف با پاس بلند ارونوف در محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد اما ضربه مدافع پرسپولیس توپ را در اختیار نیازمند قرار داد.

دقیقه 59: فرشاد احمدزاده با خطا روی عبدالکریم حسن، با کارت زرد حیدری جریمه شد.

دقیقه 63: عیسی‌ آل‌کثیر پس از اینکه در محوطه جریمه توپ را با دست زد، کارت زرد گرفت.

دقیقه 70: سانتر عبدالکریم حسن روی دروازه سپاهان، قبل از اینکه به آل‌کثیر برسد، با ضربه سر یزدانی به کرنر رفت.

دقیقه 76: رضا شکاری روی یک رفت و برگشت در پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد اما ضربه او با بی‌دقتی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 82: امید عالیشاه پس از برخورد با برایان دابو و ضربه زدن به صورت این بازیکن، با کارت قرمز حیدری از بازی اخراج شد. دابو هم در این صحنه کارت زرد گرفت.

دقیقه 4+90: هادی محمدی سانتر رامین رضاییان را از دوقدمی دروازه بیرانوند به بیرون زد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی