Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ اصغر نورالله زاده افزود: اقدامات زیادی در قالب طرح روستای بدون بیکار جهت توسعه کسب و کار و اشتغالزایی برای روستائیان از دو سال قبل در کشور اجرا شده است.
وی اظهار داشت : خوشبختانه در راستای اجرای این طرح روستاهایی که دارای چند محصول با مزیت رقابتی هستند در دو فاز شناسایی «ظرفیت ها» و «افراد کارآفرین» مورد مطالعه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل صندوق کارافرینی امید ادامه داد: طی دو سال گذشته ضمن مطالعه ۱۰۰ روستا کارآفرینان متناسب با ظرفیت‌های توسعه کسب و کار نیز شناسایی و در عین حال حمایت مالی شده اند.
وی همچنین گفت: انتظار می رود تا پایان امسال در هر شهرستان حداقل یک روستا برای اجرای طرح روستای بدون بیکار شناسایی شود.
نورالله زاده اظهارداشت: کسب و کارهای مورد راه اندازی در این ۱۰۰ روستا مربوط به حوزه گردشگری، اقامت، پذیرایی، گلخانه و مواردی از این دست بوده که متناسب با مزیت هر روستا شکل گرفته است.
وی ادامه داد: طرح روستای بدون بیکار در روستای محمدآباد پسکوه استان خراسان جنوبی و روستاهای اسطلخ جان و حلیمه جان استان گیلان به نحو مطلوب اجرایی شده است.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افزود: اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح روستای بدون بیکار از محل منابع داخلی صندوق کارآفرینی امید و صندوق توسعه ملی تامین می شود.
وی با تاکید بر اینکه برای اجرای این طرح در سطحی وسیع تر به منابع مالی بیشتری نیاز است ، به رادیو اقتصاد یادآور شد: برای تداوم اجرای طرح روستای بدون بیکار حضور دستگاه های دیگر برای توانمندسازی روستائیان الزامی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: روستا بيکار اميد کارافريني خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ مردم روستای رباط قره بیل درشهرستان گرمه در گفتگو با خبرنگار صداوسیما به مشکل رفت و آمد دراین روستا اشاره کردند و عنوان کردند پل زیرگذری که برای رفت و آمد به داخل روستا احداث شده استاندارد نیست و موجب مشکلات زیادی از جمله بی رونق شدن کسب کار شده است.

{$sepehr_media_11040962_600_350 }

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین