Web Analytics Made Easy - Statcounter

 همایش یادگاران دفاع مقدس با حضور خیل عظیمی از خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، رزمندگان و ایثارگران  شهرستان زرندیه با سخنرانی سردار محمدحسین آل‌اسحاق معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیر عامل کل کشور دراین مراسم غیر عامل در سالن نهم دی سپاه شهرستان زرندیه برگزار شد.

در این مراسم با شکوه سردار محمدحسین آل‌اسحاق معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیر عامل کل کشور با بیان اینکه تاریخ بشریت و تاریخ ایران ، انقلابی نظیر انقلاب ایران اسلامی را ندیده ؛ خاطر نشان کرد : تمامی این موفقیت ها و پیروزی ها به برکت خون شهدا و ایثار رزمندگان و عنایت خداوند متعال در آن برهه حساس از تاریخ کشور بود که حتی یک وجب از خاک ایران از میهن اسلامی جدا نشد و سربلندی در این آزمون بزرگ الهی کسب نمی شد مگر با پیروی از نهضت عاشورای حسینی و دست به دامن سید و سالار شهیدان شدن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدحسین آل‌اسحاق قدرت مردمی ، رهبری آن دوران امام خمینی (ره) و تکلیف مداری رزمندگان اسلام را از جمله عوامل پیروزی در دفاع مقدس دانست و اظهار داشت : سلاح پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس با آن شرایط خاصی که از نظر تجهیزاتی بسیار ضعیف بودیم و توانستیم در برابر تجاوز رژیم بعث عراق ایستادگی کنیم چیزی نبود مگر ایمان و روحیه شهادت طلبی ، که امروز دشمن به دنبال گرفتن این سلاح مهم از ما بوسیله جنگ نرم است.

معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیر عامل با تاکید بر اینکه دشمنان خوب میدانند که با پنبه سر بریدن بسیار موثر است، تصریح کرد: گر مردم نظامیان آن ها را از مرز و بوم خود بیرون کردند، امروزه خودشان با دست های خودشان سربازان جنگ نرم آنها را به به خانه هایشان کشیده و سرسختانه حمایتشان می کنند و به طور کامل به دستورات و برنامه هایشان عمل کرده و پیگیری میکنند. وی از ماهواره  به عنوان سربازان و حتی فرماندهان دشمن یاد کرد و گفت : این سربازان دشمن به راحتی وارد خانه ها شده و خانه به خانه و نفر به نفر را مورد تهاجم فرهنگی قرار داده و به اهداف پوچ و باطل خود نزدیک میشوند.

سردار آل اسحاق در ادامه به تفاوت های جنگ نرم و جنگ سخت و آثار آن در جامعه پرداخت و یادآور شد:در جنگ سخت جبهه دشمن مشخص می باشد ، خاکریزها معلوم و سمت و سوی تیراندازی ها معین و مشخص است. در این شرایط رزمنده کافی است که چشم و بصر خود را به کار گیرد و سمت و سوی دشمن را نشانه رود و اما در جنگ نرم فریب حرف اول را می زند به طوری که جبهه دشمن مشخص نیست و خاکریزی وجود ندارد. بنابراین از بصر کاری ساخته نیست و رزمنده باید بصیرت خود را بکار گیرد.

وی افزود: در جنگ سخت رزمنده دشمن را می بیند ولی در جنگ نرم رزمنده باید دشمنی دشمن را ببیند! در جنگ سخت دشمن جسم تو را نشانه می گیرد و آن را به وسیله تیر و یا دیگر جنگ افزارها هدف قرار می دهد. ولی در جنگ نرم با جسم تو کاری ندارد بلکه اندیشه و فکر تو را هدف قرار می دهد و از آن جا که جسم تو از فکر و اندیشه تو تبعیت می کند لذا با زدن فکر و باورهایت به وسیله ابزارهای شایعه و دروغ و تهمت و تحقیر تو که از رسانه های جمعی به سوی تو پرتاب می کند عملآ جسم تو را نیز در اختیار می گیرد آن چنان با بمباران به اصلاح ( اطلاع رسانی) تو را در یک خلاء روحی قرار می دهد که جو فکری تو را کاملآ به هم می ریزد و در این حالت که تو دیگر باورهای خود را باور نداری و آن چه باور می کنی رگبارهای دشمن به ظاهر دلسوز تو است!

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زنگ آخر» و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، از تلویزیون

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فیلم تلویزیونی جدید «زنگ آخر» به کارگردانی زنده یاد شهرام عبدلی، ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه امید پخش می شود.

در این فیلم آمده است: پسری نوجوان در جستجوی مادربزرگ خود که قبلا بازیگری معروف بوده است همیشه از مادرش که پزشک بیمارستان است پرس و جو می کند. پدرش نیز که مدیر عامل یک کارخانه اب معدنی در شهرستان است همیشه دور از خانه است. این پسر با دنبال کردن تلفن ها و نامه ها متوجه می شود مادربزرگش در یک خانه سالمندان بستری است و ...
زنده یاد شهرام عبدلی، نیلوفر شهیدی، حسن اسدی، سامان گوران و مینا جعفرزاده در فیلم تلویزیونی «زنگ آخر» بازی کرده اند.

همچنین فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» به کارگردانی جان واتس، امشب ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه فراتر پخش می شود.

در این فیلم با بازی تام هالند، دونالد گلاور و ماریسا تومی خواهیم دید: مخترعی به نام ادرین تومز و گروهش در حال جمع‌آوری و آزمایش بر روی سلاح‌ها و وسایل فضایی‌ها هستند اما جلوی کار آن‌ها توسط دولت گرفته می‌شود. تومز که از این اتفاق عصبانی است مدتی بعد با تماشای اخبار پی می‌برد که تونی استارک پشت این ماجرا بوده‌است. تومز تصمیم می‌گیرد از سلاح‌ها و وسایلی که توانسته آن‌ها را نگه دارد برای پیشبرد اهدافش استفاده کند. هشت سال از این اتفاق می‌گذرد. پیتر پارکر که بعد از رخدادهای کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی امیدوار بود به انتقام جویان ملحق شود حس می‌کند که مدتی است از سوی تونی استارک رها شده‌ است. تماس‌ها و پیام‌های بی‌شمار او هم برای ارتباط با استارک فایده‌ای ندارد و ادامه ماجرا.

 

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» عملیات مشروع و به موقع رزمندگان در برابر اسراییل
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • داستان ۳۴ روز مقاومت در خرمشهر؛ اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • ناشنیده‌هایی از ۳۴ روز مقاومت جانانه تکاوران ارتش در خرمشهر /اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • خدا، مردم، میهن
  • «زنگ آخر» و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، از تلویزیون
  • شجاعت و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور را به بازدارندگی رساند