Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - امير قطر شب در هفتاد و سومين نشست مجمع عمومي سازمان ملل متحد با انتقاد از تحريم هاي اعمال شده عليه کشورش از سوي عربستان و متحدانش گفت: اختلافات، شوراي همکاري خليج فارس را فلج کرده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، «شيخ تميم بن حمد آل ثاني» روز سه شنبه در سخنان خود تصريح کرد؛ محاصره اقتصادي عليه قطر به ماهيت شوراي همکاري خليج فارس آسيب زده و اين در حالي است که برخي همچنان به دنبال افزايش تنش ها در منطقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امير قطربا بيان اينکه جهان با تهديدهاي جدي امنيتي، سياسي و اقتصادي و چالش هاي بي حد و مرز مواجه است، گفت: با تلاش هاي خود و کمک کشورهاي دوست به محاصره ظالمانه دوحه پايان خواهيم داد.
عربستان و همپيمانانش(مصر، امارات و بحرين) از پنجم ژوئن 2017 به دليل همسو نبودن دوحه با جريان عربي به رهبري رياض روابط ديپلماتيک خود را با قطر قطع و علاوه بر اعمال تحريم، مرزهاي زميني - دريايي و هوايي شان را به روي اين کشور بستند.
«شيخ تميم» در ادامه به مسئله اول جهان اسلام يعني فلسطين اشاره کرد و بر ادامه حمايت مادي و سياسي کشورش از فلسطين تاکيد کرد.
«شيخ تميم بن حمد آل ثاني» با اشاره به محاصره باريکه غزه و شهرک سازي رژيم صهيونيستي در اراضي فلسطين، نسبت به عواقب جدي اين وضعيت هشدار داد و اظهار کرد، مسئله فلسطين بدون حل دائمي مسئله قدس و موضوع آوارگان به سرانجام نخواهد رسيد.
امير قطر در مورد سوريه نيز با بيان اينکه راه حل بحران اين کشور سياسي است از اينکه جامعه جهاني بعد از هفت سال قادر به حل اين مسئله نشده است انتقاد کرد.
118/110
کليدواژه سازمان ملل متحد قطر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی در پی تشدید وزش باد و افزایش ارتفاع موج از امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) تا بعد از ظهر یکشنبه در خلیج فارس هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد صادر کرد.

وزش باد با بیشینه سرعت (۲۴ نات) و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین یک تا ۱.۵ متر به‌ویژه در ساعات صبح تا بعدازظهر، از جمله مخاطرات این سامانه خواهد بود. تشدید وزش باد و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان و در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز رخ خواهد داد.

این سامانه اثراتی از قبیل اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی را به همراه خواهد داشت.

از این رو به اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا و اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده‌باش برای مواجهه با خسارت احتمالی توصیه می‌شود.

کد خبر 6088031 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • واگذاری سهام سرخابی‌ها به بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس؛ خوب یا بد؟
  • ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی