Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون والیبال گفت: تا یک ماه دیگر در مورد سرمربی تیم ملی تصمیم‌می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، احمد ضیایی در نشست خبری پس از نتایج کسب شده تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۸، صحبت‌هایی مطرح کرد که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*کولاکوویچ گفته بوده از دو باشگاه ایتالیایی پیشنهاد دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  *تا یک ماه دیگر درباره کولاکوویچ تصمیم می‌گیریم.   *اینکه قصاوت می‌شود که همه تقصیرها متوجه کولاکوویچ است درست نیست.   *کولاکوویچ خودش دستیارانش را انتخاب کرده است.   *گفته می‌شود کولاکوویچ اهمیتی به آنالیز آنالیزورها نمی‌داده.   *تیم ملی تازه رسیده باید استراحت کنند و نیاز دارند آرامش داشته باشند.   *کولاکوویچ وقتی آمد باید پاسخگو باشد و نقدها را پاسخ بدهد.   *بازیکن سالاری در کسب این نتایج دخیل بود، بازیکن سالاری وجود دارد و مردم هم درباره آن حرف می زنند.   *سوپراستارها در روند تصمیم گیری‌ها دخیل هستند.   *از کوچ راصی نبودیم.   *والیبال ایران از سطح اول دنیا فاصله دارد.   *   ادامه دارد...  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال ایران جهانی مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد

تین نیوز

جلسات آمادگی جهت برگزاری بزرگترین مانور طرح اضطراری فرودگاه مهرآباد با حضور معاونین و واحدهای دخیل در برگزاری مانور طرح اضطراری در حال برگزاری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، جلسات آمادگی برای برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در مهرآباد با حضور معاونین و واحدهای دخیل در برگزاری این مانور طرح اضطراری در حال برگزاری است.

اجرای این مانور که طبق اسناد بین المللی برای هماهنگی بیشتر بین عوامل دخیل در عملیات نجات یک سانحه، حادثه یا مواردی از این دست است، برای تمام فرودگاه ها از جمله مهرآباد الزامی است و دست اندرکاران فرودگاه بین المللی مهرآباد با هماهنگی دفتر مقررات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برای اجرای مانوری بی نقص و تمرینی همه جانبه بین تمام نیروهای دخیل در این مهم در تلاش است.

تا کنون ۴ جلسه مقدماتی مانور برگزار شده و گام به گام با حرکت به سمت تکمیل سناریو مانور دیگر، عوامل دخیل به گروه برگزار کننده افزوده خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!