Web Analytics Made Easy - Statcounter

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) به خنده حاضران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به بخشی از سخنرانی‌اش، واکنش نشان داد.

به گزارش صدای ایران از فارس و به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «سی. ان. ان»، او در این مورد گفت: «اوه، فوق‌العاده بود. خوب، می‌خواستم کمی بخندیم، اما فوق‌العاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

روز سه‌شنبه بخشی از سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل با خنده تمسخرآمیز حاضران در نشست روبرو شد.

این اتفاق زمانی افتاد که ترامپ در ادعایی که مبالغه‌آمیز به نظر می‌آید، گفت: «در کمتر از دو سال، دولت من تقریبا بیش از هر دولت دیگری در تاریخ ایالات متحده دستاورد داشته است».

این ادعای ترامپ باعث خنده رهبران و هیات‌های سیاسی حاضر در نشست شد، آنقدر که خود ترامپ را نیز به خنده و تعجب واداشت. رئیس جمهور آمریکا در واکنش به خنده تمسخر آمیز حضار گفت: «انتظار این واکنش را نداشتم، اما خوبه.»

این حاشیه سخنرانی ترامپ با واکنش‌های گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. بسیاری از کاربران توییت چند سال پیش او را بازنشر کرده‌اند که در آن نوشته بود آمریکا نباید رئیس‌جمهوری داشته باشد که «مایه خنده کل جهان باشد.»

«دنیل دیل» خبرنگار روزنامه «تورنتو استار» در واکنش به توجیه ترامپ برای خنده حضار، در توییتر نوشت: «رئیس‌جمهور می‌گوید به او نخندیدند، بلکه او توانسته یک جوک بامزه بگوید.»

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دونالد ترامپ ترامپ آمریکا رئیس جمهور آمریکا سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

فرارو- عضو شورای انقلاب فرهنگی چهارشنبه شب در برنامه جریان که از شبکه یک پخش شد گفت: ترامپ به عنوان رقیب جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۳۶ پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

به گزارش فرارو، حسن رحیم پور ازغدی با بیان اینکه جو بایدن گفته که من یک صهیونیست هستم و ترامپ هم گفته بود من صهیونیست‌ترم و اگر من بودم ایران جرأت نمی‌کرد به اسرائیل حمله کند، اظهار کرد: ایران برای اولین بار زمان ترامپ جرأت کرد و به عین الاسد آمریکا موشک زد.

وی خطاب به دونالد ترامپ گفت: تا قبل از تو که ایران جایی را نزده بود، تو خیلی خوش قدم بودی، حالا دوباره هم اگر بیایی بهتر است. این ترامپ اینقدر احمق است که اگر بخواهیم آمریکا نابود شود باید ترامپ رئیس جمهور آن شود.

رحیم پور ازغدی افزود: علامت سقوط آمریکا این است که رأس قدرت افتاده بین دو تا دیوانه. سقوط امپراطوری‌ها اینجوری معلوم می‌شود. یه وقتی تو آمریکا کی‌ها بودند و حالا کی‌ها هستند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی این یارو]بایدن که روزی سه بار می‌خوره زمین و تو هوا با جن‌ها دست می‌دهد. اصلا از این مسخره‌تر می‌شود؟ این کار‌هایی که بایدن می‌کند: می‌دود، از پله‌ها سه بار می‌خوره زمین، با هوا دست می‌ده، برمی‌گرده حرف می‌زنه، این دیوانه کامل است. اگر رئیس یک کشور درجه سه این کار را بکند چه می‌شود؟ بعد تازه این عاقلشه. ترامپ که رقیب این است ۳۶ تا پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه! این شده رئیس جمهور، اصلا سقوط یک امپراطوری از همین‌جاش معلوم می‌شود. رقابت بین دو احمق، دو فاسد.

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن