Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر نجیب رزاق، نخست وزیر سابق مالزی که به سبک زندگی تجملی شهرت یافته بود، امروز چهارشنبه از سوی بازرسان مبارزه با فساد این کشور که در حال تحقیقات درباره رسوایی فساد چند میلیارد دلاری در یک صندوق دولتی در زمان ریاست جمهوری همسر وی هستند مورد بازجویی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، رزماه منصور، همسر نجیب رزاق، نخست وزیر سابق مالزی شدیدا مورد تنفر مالزیایی‌ها از بابت افشای سبک زندگی تجملی و گران قیمت وی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او امروز وارد دفتر کمیسیون مبارزه با فساد مالزی شد تا از سوی این کمیسیون مورد بازجویی قرار بگیرد.

رسانه‌های محلی گزارش کردند که مقام‌های مبارزه با فساد مالزی در حال تکمیل تحقیقاتشان درباره رزماه منصور هستند و او به زودی رسما اتهاماتش را دریافت خواهد کرد.

این دومین بار است که او از زمان کنار رفتن ائتلاف متعلق به همسرش نجیب رزاق از قدرت در طی انتخابات ماه مه مورد بازجویی قرار می‌گیرد.

یکی از فاکتورهای مهم بازنده شدن این ائتلاف در این انتخابات بعد از شش دهه حضور در قدرت این بود که نجیب رزاق و خانواده و نزدیکانش میلیاردها دلار از صندوق دولتی در زمان دولت وی به جیب زدند. تبعات این پرونده فساد مالی حتی کشورهای سنگاپور و حتی سوئیس را نیز درگیر کرد. بعدا فاش شد که همسر نجیب رزاق اینگونه زندگی می‌کرده که همواره عادت به سفرهای خارجی پر هزینه،‌ خرید کیف‌ دستی‌های گران قیمت و جواهرآلات داشته و بعد از کناره‌گیری همسرش از قدرت انبوهی از پول نقد جواهرآلات و صدها کیف زنانه گران قیمت مجموعا به ارزش ۲۷۳ میلیون دلار از خانه‌های متعلق به نجیب رزاق در اطراف کوالالامپور کشف و توقیف شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام مالزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر

زن هندی که با همدستی مردی غریبه و صحنه‌سازی شوهرش را در مکانی متروکه به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

به نقل از رسانه‌های هند، ۷ آوریل ۲۰۲۴ - 28 فروردین- حدود ساعت ۰۳:۰۰ بامداد، پلیس ایالت جامو، در جریان یک تصادف جاده‌ای قرار گرفت. در این حادثه فردی به نام نارش چاندر جان خود را از دست داده بود. پلیس متوجه شد که بعد از تصادف مصدوم را به بیمارستان گاندی منتقل کردند، اما او قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بود. بنابراین یک افسر تحقیق عازم بیمارستان شد تا از همسر نارش و سایر شاهدان درباره این حادثه تحقیقاتی به عمل آورد.

در تحقیقات بعدی پلیس متوجه تناقض‌گویی‌های همسر این مرد شد و تحقیقات را از سر گرفت. در ادامه مشخص شد که فردی به نام بهانو پارتاپ نیز در محل جنایت حضور داشته است.پلیس بار دیگر از زن جوان بازجویی کرد. وی در بازجویی‌ها اعتراف کرد که از مدتی قبل با فردی به نام بهانو پارتاپ وارد رابطه پنهانی شده بود. بعد از مدتی تصمیم گرفتند با برنامه‌ریزی و صحنه‌سازی نارش را به قتل برسانند.

بنابراین او را به مکان متروکه‌ای در منطقه سئورا کشانده و بهانو با یک خودرو با سرعت خیلی زیاد با او تصادف کرد. وقتی مطمئن شدند که او دیگر نفس نمی‌کشد او را به بیمارستان بردند.

از آنجایی که بهانو به عنوان کارآموز در بیمارستان گاندی ناگار کار می‌کرد، توانستند با پرونده‌سازی مرگ را به عنوان یک تصادف جاده‌ای به تصویر بکشند. با این اعترافات شالو و بهانو دستگیر شدند. این دو بزودی محاکمه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • مجنون گیلانی که ده‌ها سال آواره‌ی دریا بود/ عشق لیلا با «کاجامه‌ خوس» چه کرد؟
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • بازجویی‌هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران ختم شد
  • شاهنشاه آریامهر حقوق دهخدا را قطع کرد / بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران منتهی شد / سرگذشت غم انگیز سیاستمدار میانه‌رو و ادیب دانشمند
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • ۱۴ سال پرستاری از جانبازی که بی‌نام و نشان بود
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!