Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابستان سال ۹۴ مأموران متوجه درگیری خونینی در یک خانه شدند که در این درگیری مردی به قتل رسیده بود. وقتی پلیس به خانه این مرد رفت جسد مرد جوان را غرق در خون پیدا کرد.

به گزارش شرق، هرچند همسر او می‌گفت: نمی‌داند چه کسی و چطور وارد خانه شده و شوهرش، صدرا را کشته است، اما در ادامه تحقیقات مشخص شد ثریا از مدتی قبل با مردی رابطه و اختلافاتی نیز با شوهرش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌این‌ترتیب زن جوان بازداشت شد و در نهایت اعتراف کرد قتل کار جوان مورد علاقه‌اش به نام یونس است.
او در توضیح ماجرا گفت: ما در گرگان زندگی می‌کردیم مدتی بود که من با پسر جوانی دوست شده بودم و رابطه خوبی با هم داشتیم. کم‌کم به هم علاقه‌مند شدیم. به خاطر بی‌توجهی‌های شوهرم من به آن مرد دل بستم و زمانی که یونس وارد زندگی‌ام شد رابطه‌ام با شوهرم به‌شدت سرد شد، اما از آنجایی که بچه داشتم، نمی‌توانستم از او جدا شوم. رابطه پنهانی ما ادامه داشت تا اینکه شوهرم متوجه شد و درگیری شدیدی بین ما درگرفت.   شوهرم یک روز تصمیم گرفت ما به تهران بیاییم البته از من خواست رابطه‌ام را با یونس قطع کنم و تهدید کرد اگر این کار را نکنم، من را طلاق می‌دهد. به خاطر فرزندم قبول کردم و بعد هم که به تهران آمدیم دیگر رابطه‌ای با یونس نداشتم، اما شوهرم شماره تلفن او را داشت و من می‌دانستم با هم در تماس هستند تا اینکه روز حادثه بیرون از خانه بودم به محض اینکه رسیدم دیدم شوهرم چاقو خورده و مرده است.


وقتی مرد جوان بازداشت شد به قتل اعتراف کرد و گفت: من عاشق ثریا شده بودم و او را خیلی دوست داشتم. ما رابطه خیلی خوبی با هم داشتیم. به ثریا گفته بودم اگر طلاق بگیرد با او ازدواج می‌کنم، ولی این کار را نمی‌کرد و می‌گفت که به خاطر فرزندش نمی‌تواند. تا اینکه یک روز شوهر ثریا تماس گرفت و متوجه شدم او رابطه ما را فهمیده است.
درگیری من با آن مرد از همان زمان شروع شد. صدرا مدام من را تهدید می‌کرد و فحش می‌داد. مدتی بعد فهمیدم که ثریا از شهر ما رفته و در تهران ساکن است. تلفنی با هم در ارتباط بودیم و برای دیدن ثریا به تهران آمده بودم.

متهم گفت: از وقتی او را نمی‌دیدم حالم خوب نبود. در تهران وقتی او را دیدم دوباره گفتم باید از شوهرش جدا شود، اما ثریا گفت: تنها راهش این است که شوهرم را بکشی به همین دلیل هم نقشه قتل را طراحی کردیم. روز حادثه به گفته ثریا، شوهرش در خانه تنها بود زمانی که قرار داشتیم من هم به آن خانه رفتم و بعد از درگیری با صدرا با واردآوردن ضربه چاقو او را به قتل رساندم. متهم اقرار کرد که بار‌ها با ثریا رابطه داشته و آن‌ها دیدار‌های متعددی با هم داشتند.
وقتی ثریا با این حرف‌ها روبه‌رو شد، انکار کرد و گفت: یونس دروغ می‌گوید ما فقط رابطه تلفنی با هم داشتیم و هیچ رابطه دیگری با هم نداشتیم. درباره قتل شوهرم هم من اصلا در جریان نبودم و نمی‌دانم چطور اتفاق افتاد.
قرار‌هایی که یونس مدعی است گذاشته، با من نبوده است. شوهرم خودش تلفنی با یونس ارتباط داشت. آن‌ها مدام صحبت می‌کردند و با هم دعوا داشتند. اینکه ما به تهران مهاجرت کردیم هم من به یونس نگفتم. شوهرم خودش موضوع را گفته و آدرس خانه را داده بود. آن‌ها قرار دعوا داشتند و این موضوع به من مربوط نیست.
روز گذشته قرار بود جلسه رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شود. با اینکه اولیای‌دم در جایگاه قرار گرفته و درخواست قصاص را ارائه دادند و قیم فرزند مقتول نیز درخواست قصاص کرد، اما به دلیل نبود وکیل متهمان رسیدگی به پرونده به بعد موکول شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قتل خانوادگی خیانت مشکلات ازدواج حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی

سریال افعی تهران در ژانر خانوادگی، درام می‌باشد و به کارگردانی سامان مقدم در سال ۱۴۰۳ ساخته شده است. در سریال افعی تهران بازیگرانی، چون آزاده صمدی، مریلا زارعی، پیمان معادی، پژمان جمشیدی، سحر دولتشاهی، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال افعی تهران به ماجرا‌های یک کارگردان سینما است که درگیر پرونده قتلی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل
  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل از خان یونس
  • نمایش جنایات صهیونیست‌ها پس از عقب‌نشینی از خان یونس
  • تحلیلگر فرانسوی: اسرائیل بود که حمله را آغاز کرد
  • (ویدئو) شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی
  • ماجرای هولناک اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر از سوی یک کارمند بانک
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای
  • رابطه بهنام بانی با مافیای زباله شهر تهران چیست؟ + عکس
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر