Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل اداره میراث فرهنگی استان تهران در خصوص آخرین وضعیت چشمه علی شهر ری گفت:به هر حال به نظر من توضیحاتی که دوستان فنی و دانشگاهی ما در جلسه‌ای با حضور معاون استاندار و مدیران ارشد مترو ارائه کردند با نگاه علمی قانع‌کننده است.
 
وی افزود:کارشناسان مقایسه‌ای با فصول گذشته در دهه‌های قبلی هم از رفتار چشمه علی به ما نشان دادند که  امیدوار هستیم  در ۶ ماهه دوم فضای چشمه علی خیلی پر‌رونق‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مدیرکل اداره میراث فرهنگی استان تهران ادامه داد: به سنگ‌نگاره‌های چشمه علی نیز به لحاظ قدمت صدماتی وارد شده که مرمت آن را در دستور کار داریم.
 
گفتنی است؛ چشمه علی شهر ری در ماه‌های اخیر در صدر اخبار خبرگزاری‌ها قرار گرفته بود. آب این چشمه به دلیل گسترش خطوط مترو بسیار کاهش پیدا کرده بود البته بنابر آخرین اخبار منتشر شده آب به چشمه علی بازگشته است، اما برخی از گردشگران که به این چشمه تاریخی سر زده‌اند می‌گویند سنگ‌نگاره‌های اطراف این چشمه تخریب شده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: میراث فرهنگی استان تهران چشمه علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)

بلدیه تهران از مردم خواست بهداشت را در مسیر آب‌های شرب رعایت کنند.

به گزارش اطلاعات آنلاین، در سال ۱۳۱۳ بلدیه تهران با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بهداشت آب‌های جاری و قنات و چشمه‌ها در تهران که یکی از مهم‌ترین منابع تامین آب شرب شهروندان بود، هشدار داد.

اطلاعیه را به نقل از روزنامه اطلاعات ۳ اردی‌بهشت بخوانید و عکس‌هایی از یک نهر جاری و یک چشمه در تهران تماشا کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود