Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین بهره برداری از ۱۱۰ مدرسه برکت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، سعید جعفری مدیرعامل این ستاد و جمعی از مسئولان صبح امروز در تالار بهشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم جعفری با اشاره به اینکه امروز شاهد اهدای هدایای مقام معظم رهبری به دانش آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته هستیم، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح ۱۱۰ مدرسه از سری هزاره دوم مدارس برکت هستیم که سال گذشته تفاهم نامه این سری از مدارس منعقد شد.

وی ادامه داد: از این هزاره دوم ۴۴۰ مدرسه عملیاتی شد و امسال طبق برنامه ۲۰۰ مدرسه را تا پایان سال به بهره برداری می‌رسانیم. افزایش تعداد مدارس برکت به 1110 جعفری بیان مرد: امسال برای پنجمین سال کار انجام می‌شود و مجموعه مدارس برکت به ۱۱۱۰ مدرسه می‌رسد و با عنایت ستاد اجرایی ستاد و مجموعه های وابسته امیدواریم بیش از ۱۰۰ مدرسه دیگر را در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب به بهره برداری برسانیم.     در حال تکمیل/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مدارس آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، حمیدرضا قانعی گفت: در زمان حاضر، ۲۷ سالن سینما در فارس فعال است و امسال هم چندین پروژه سینمایی شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اعلام کرد: سالن‌های موجود سه شهرستان کوهچنار، بوانات و خرم بید به تجهیزات سینمایی مجهز شدند و تا پایان خرداد وارد چرخه اکران‌های سینمایی می‌شوند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: اسفند پارسال پردیس نخل لارستان با سه سالن درجه یک به بهره‌برداری رسید و نمایش در پردیس سینمایی یاس فسا هم آغاز شد.
قانعی اضافه کرد: هر چند به صورت رسمی این ۲ پردیس سینمایی هنوز افتتاح نشده اما بهره برداری از آنها اسفند پارسال آغاز شده است تا مردم فسا و لارستان از اکران‌های نوروزی بهره‌مند شوند.
قانعی با اشاره به افتتاح ۱۷ سالن سینما در شیراز تا پایان امسال گفت: با همکاری حوزه هنری و شهرداری شیراز، پردیس سینمایی استاد تارخ تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی