Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-23@10:46:58 GMT

میزان مجاز داروی همراه مسافر اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۶۲۶۰

میزان مجاز اقلام دارویی مورد مصرف مسافرین جهت خروج از کشور به همراه مسافر اعلام شد. علی اکبر شامانی مدیرکل دفتر صادرات طی بخشنامه ای به کلیه گمرکات اجرایی میزان مجاز اقلام دارویی مورد مصرف مسافرین جهت خروج از کشور به همراه مسافر را اعلام کرد.

در این بخشنامه آمده است: ضمن ارسال تصویر نامه شماره ۶۵۵/۵۷۶۳۲ مورخ ۲۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶.۹۷ معاون محترم وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر میزان مجاز اقلام دارویی مورد مصرف مسافرین جهت خروج از کشور به همراه مسافر، شایسته است ضمن ابلاغ به کلیه واحدهای تابع بر حسن اجرای موارد مندرج در مفاد نامه مزبور نظارت مستمر معمول دارند.
   
در بخشی از نامه غلامرضا اصغری رئیس سازمان غذا و دارو خطاب به رئیس کل گمرک آمده است: ارسال اقلام دارویی مورد مصرف مسافران جهت خروج از کشور به صورت همراه مسافر حداکثر به میزان ۳ بسته (قرص، کپسول)، ۱۰ عدد (آمپول، ویال)، ۵ عدد (شربت، سوسپانسیون)، ۵ عدد (کرم، پماد، ژل)، ۵ عدد (قطره)، ۳ عدد (اسپری تنفسی) از نظر این سازمان بلامانع می باشد.
مهر

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبری حماس از قطر به یک کشور عربی دیگر نقل مکان کند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، این روزنامه می نویسد: رهبری سیاسی حماس به دنبال خروج از پایگاه فعلی خود در قطر است.

این روزنامه به نقل از مقامات عربی معرفی نشده، خاطرنشان می کند، جنبش حماس در روزهای اخیر در این رابطه دست کم به دو کشور منطقه از جمله عمان مراجعه کرده است.

به گفته این نشریه، خروج حماس از قطر می تواند مذاکرات برای آزادی گروگان های اسرائیلی را مختل کند.

کد خبر 845814 برچسب‌ها قطر خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص قاچاق در هنگ مرزی تایباد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • نشست بررسی نحوه خروج اتباع غیر مجاز
  • وجود ماده اعتیادآور شیشه در داروی لاغری دو جوان در قم
  • رهبری حماس از قطر به یک کشور عربی دیگر نقل مکان کند