Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از  گلستان ، حسن بالو با اشاره به برگزاری نخستین المپیاد استعداد های برتر ایران در اواخر آبان امسال گفت : با توجه به این که گلستان به مدت سه سال پیاپی تجربه برگزاری المپیاد ورزشی استانی را در رده سنی نونهالان، نوجوانان دارد امیدواریم به مدال های رنگارنگی در المپیاد استعداد های برتر ورزشی کشور دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : گلستان در دو رشته راگبی پسران و دختران و دوومیدانی پسران میزبان خواهد بود زمان برگزاری مسابقات راگبی پسران و دختران در 30 آبان لغایت 3 آذر ماه و مسابقات دوومیدانی پسران از 6 تا 9 آذر ماه خواهد بود .

وی افزود: نخستین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور با شعار " ورزش ،دوستی و آینده ای بهتر " در سطح استان‌ها در قالب ۲۹ رشته بانوان و ۳۹ رشته آقایان از سی آبان در سراسر ایران آغاز می‌شود و تا نهم آذر امسال ادامه خواهد داشت.

این المپیاد با اهداف توجه و تمرکز روی استعدادیابی، شناسایی استعدادهای استان‌ها در رشته‌های برجسته ورزشی و همچنین شناسایی نفرات منتخب برای حضور در المپیک 2020 برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است المپیاد در رده سنی 12 تا 15 سال در رشته های ورزشی برای آقایان و خانم ها (مشترک) شامل : اسکیت ،اسکواش ،بسکتبال 3*3 ،بسکتبال سالنی ، بدمینتون ، تنیس ، تنیس روی میز، تیراندازی ، تیر و کمان ، تکواندو، جودو، دوچرخه سواری ، دوومیدانی ، راگبی ، ژیمناستیک ، سه گانه ، سنگنوردی ، شطرنج، شمشیر بازی ، فوتسال ، فوتبال ، قایقرانی ، کبدی ، کاراته ، وزنه برداری ، ووشو، والیبال سالنی ، هندبال سالنی و هاکی . رشته های ورزشی برای آقایان ( اختصاصی) شامل بولینگ و بیلیارد (اسنوکر ) ، بوکس ، سپک تاکرا، شنا ، شیرجه ، کشتی آزاد ، کشتی فرنگی ، موتورسواری و اتومبیل رانی (موتورکراس )، والیبال ساحلی و هندبال ساحلی می باشد.

از دیگر شرایط حضوردر این المپیاد ثبت اطلاعات فردی ورزشکاران ،مربیان و سرپرستان، داوران و عوامل اجرایی قبل از حضور در مسابقات از طریق سامانه ملی مبین می باشد .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند. سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

کد خبر 6088484 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز