Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@08:58:37 GMT

طرز تهيه حلواي آرد نخودچي و گردو

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۶۴۴۰

طرز تهيه حلواي آرد نخودچي و گردو

خبرگزاري آريا -

طرز تهيه حلواي آرد نخودچي و گردو
مواد لازم براي حلواي آرد نخودچي و گردو :
آرد سفيد قنادي 1 ليوان (دسته دار) آرد نخودچي 3 ليوان پودر گردو نصف ليوان 2 ليوان 2 ليوانکرهحدودا 250 تا 300 گرم با کنترل بزنيدپودر هل يا زنجبيلبه مقدار دلخواه
طرز تهيه حلواي آرد نخودچي و گردو:
ابتدا آرد سفيد را روي حرارت کم حدود نيم ساعت تفت مي دهيم بعد از اين مدت آرد نخودچي را روي آرد سفيد تفت داده شده الک کرده و حدود 1 ساعت با حرارت ملايم آرد نخوچي را نيز تفت مي دهيم بعد از اينکه آردمان سبک شد و بوي آن بلند شد؛ آن را از روي حرارت بر مي داريم و مي گذاريم زمين تا آردمان سرد شود بعد از اينکه کامل سرد شد پودر قند را، روي آردمان الک مي کنيم و مخلوط مي کنيم بعد کره را آب کرده در دو مرحله به حلوامان اضافه مي کنيم همراه پودر هل يا زنجبيل مان و پودر گردو را هم اضافه کرده و با دست قشنگ حلوا را مخلوط مي کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مي توانيد داخل سيني مقداري دارچين الک کنيد و حلوا را روي آن صاف کنيد و به شکل مربع ببريد، من داخل قالب سيليکوني ريختم و آن را صاف کردم و نيم ساعت گذاشتم فريزر بعد آن را از قالب در آوردم.
گردآوري: بخش آشپزي بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گردو قاچاق در اتوبوس

سرهنگ "عیسی روشن‌قلب" با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهارداشت: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، ماموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محور‌های مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان آثار سوء و زیان‌بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور به برنامه‌ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سرشاخه کاری درختان گردو در نهاوند
  • پودر پیاز خانگی را با این روش های ساده درست کنید
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • تردستی با دست های کوچک
  • انسان به ذکر، یادآوری و توجه نیازمند است
  • جایگزین‌های متنوع به جای تخم‌مرغ در غذا‌ها
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)
  • حاجی بادام؛ میراث شیرین یزدی‌ها