Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:31:20 GMT

طرح خیابان شهید انصاری شرقی قزوین تصویب شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۶۶۱۴

طرح خیابان شهید انصاری شرقی قزوین تصویب شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از تصویب طرح خیابان شهید انصاری شرقی در محله بلاغی از سوی شورایعالی شهرسازی و معماری ایران خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قزوین، مسعود حق لطفی افزود: تصویب طرح یاد شده که پیش از این نیز در استان مورد موافقت قرار گرفته بود طی نشستی با حضور عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، محمدسعید ایزدی معاون وزیر و دبیر شورایعالی شهرسازی و معماری، عبدالمحمد زاهدی استاندار و همچنین سایر اعضای شورا مورد تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول شهرسازی ادامه داد: طرح خیابان شهید انصاری شرقی در سال های گذشته با فراز و نشیب های فراوانی جهت بررسی و تایید روبرو بود و مهم ترین دلیل بازنگری این پروژه در سه سال گذشته، لزوم پرداختن به موضوع بهبود کیفیت زندگی، محله محوری، توجه به بازآفرینی شهری پایدار، لزوم حفظ و احیای بافت تاریخی و استفاده از ظرفیت های گردشگری بوده است.
دبیر کمیسیون ماده 5 استان قزوین تاکید کرد: پس از انتخاب مشاور و برگزاری جلسات متعدد در سطوح مختلف با حضور کارشناسان و مسئولان این اداره کل و وزارت راه و شهرسازی، شرکت بازآفرینی شهری ایران، استانداری، شهرداری، شورای شهر، میراث فرهنگی و سایر دستگاه های ذیربط، سرانجام این طرح در جلسه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران مصوب شد.
خیابان شهید انصاری قزوین واقع در جنوب این شهر واقع شده و در سه مرحله به مورد اجرا درآمده که 2 مرحله آن در سال های گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته و مرحله سوم آن همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.
این خیابان در یکی از محله های قدیمی و دارای بافت تاریخی شهر قزوین واقع شده است.
8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راه و شهرسازي تصويب طرح شهيد انصاري شرقي قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام محمد علی انصاری، مجید انصاری و حمید انصاری در پی درگذشت همسر مکرّمه آیت الله شهید حاج سید مصطفی خمینی، سرکار حاجیه خانم معصومه حائری یزدی بدین شرح است:

انّا لله و انّا الیه راجعون

بیت شریف و مکرّم حضرت امام خمینی  (رضوان الله علیه)

و بیت معژّز و محترم آیت الله شهید حاج آقا مصطفی خمینی  (اعلی الله مقامه)

ضایعه رحلت همسر مکرّمه آیت الله شهید حاج سید مصطفی خمینی، سرکار حاجیه خانم معصومه حائری یزدی موجب نهایت تأثر و اندوه عموم علاقمندان این خاندان شریف و پیروان حضرت امام خمینی (س) گردید.

بانوی فاضله و پرهیزکار و فرزند آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری و نوه حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدی، موسس حوزه علمیه قم، علاوه بر مراتب فضل و کمالات مکتسبه شخصیه و افزون بر شرافت نسبی و سببی وابستگی به بیوت شریف آیات عظام: حائری یزدی، حجت کوه کمره ای و خمینی، شخصا نیز در مسیر مبارزات آزادیبخش ملت ایران و نهضت امام خمینی بهره مند از فیوضات معنوی فراوانی در همراهی با کاروانسالاران انقلاب اسلامی بوده است.

تحمل رنجهای دوران مبارزه در خاندان امام خمینی و تحمل توأم با نهایت شکیبائی در دشواریهای فراوان زندگی در غربت و هجرتهای مکرر؛ گذر صبورانه از دوران همراهی در تبعید 14 ساله همسر و فرزندان؛ تحمل داغ التیام ناپذیر شهادت همسر در عنفوان جوانی؛ آنهم عزیزی چونان آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی که حقیقتا امید آینده امام و انقلاب و حوزه های علمیه بود ؛ و پس از آن نیز، تحمل قریب پنجاه سال رنج تنهایی و صبوری  بی آنکه حتی یک بار در تمام این دوران لب به شکوه گشوده باشد و یا آنکه به واسطه جایگاه ممتازی که در مسیر افتخار آمیز زندگی دشوار خویش داشته است اندک امتیازی از نام و نشان طلب کرده باشد، اینها و روشن بینی در مسائل اجتماعی و بزرگ منشی و مناعت طبع از  دیگر خصلتهای ارزنده اخلاقی حیات طیبه این بانوی فداکار است.

به سهم خویش، فقدان این بانوی محنت کشیده انقلاب از خاندان حائری بزرگ و خمینی کبیر را به عموم بستگان محترم آن مرحومه، به ویژه به اعضای بیت شریف ایشان و بیوت وابسته به حضرت امام خمینی و خاصتا به فرزندان داغدیده ایشان جناب حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی دامت افاضاته و دختر گرامیشان تسلیت می گوئیم.

محمد علی انصاری؛ مجید انصاری؛ حمید انصاری

دیگر خبرها

  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح