Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیلا موچانی، مدیر موسسه قرآن و عترت نور اطهر اراک در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی از آغاز کلاس های قرآنی ترم پاییز این مرکز قرآنی اظهار کرد: ثبت‌نام ترم پاییز این مرکز در شهریور‌ماه به پایان رسیده است.
وی ادامه داد: در مجموع 150 نفر در دوره روخوانی و روانخوانی ابتدایی، حفظ ویژه دانش‌آموزان و تفسیر برای مقطع دبیرستان در طول تابستان شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر موسسه نوراطهر اراک افزود: دوره تفسیر موضوعی برای دانش‌آموزان دوره متوسطه و بزرگسالان در طول تابستان برگزار شده است.
موچانی بیان کرد: دوره تفسیر سوره بقره از ابتدای تابستان برای سنین بزرگسال آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. این دوره دو جلسه در هفته برگزار می‌شود.
وی گفت: 50 نفر از نونهالان و خردسالان در دوره قرآنی ترم پاییز ثبت‌نام نمودند و از اول مهر‌ماه دور جدید کلاس‌ها آغاز شده است.
مدیر موسسه نور اطهر افزود: ثبت‌نام ترم پاییز برای رده سنی بزرگسالان همچنان ادامه دارد و 10 مهرماه آغاز کلاس‌های این رده سنی می‌باشد. هزینه ثبت‌نام شرکت در کلاس‌ها 35 هزار تومان است.
موچانی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به آدرس اراک - کوی الهیه - شهرک مشاور- خیابان 21 متری امیر-موسسه قرآنی نور اطهر مراجعه یا با شماره 08633684448 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)