Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مراسم گلباران و عطرافشانی گلزارهای مطهر شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور خبر داد. ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اعلام خبر برگزاری مراسم گلباران و عطرافشانی گلزارهای مطهر شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور گفت: مراسم میهمانی لاله‌ها فرصتی برای تجدید میثاق با امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مزار مطهر شهدا جایگاهی برای زنده نگاه‌داشتن سلحشوری و یاد و خاطره این عزیزان و مکانی برای کسب معرفت عارفان و عاشقان است.

وی افزود: تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، فرصت مغتنمی بود تا با ایجاد و تقویت پیوند و ارتباط عمیق بین فرهنگ عاشورا با شهدای انقلاب اسلامی ضمن بهره‌برداری از حضور تمامی اقشار جامعه با تلفیق و متناسب نمودن برنامه‌های اجرایی، برنامه‌ها را در فضای مراسم‌های محرم اجرا کنیم.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد اعلام کرد: مراسم میهمانی لاله‌ها با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران هم‌زمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس، روز پنج‌شنبه 5 مهرماه 1397، با عنوان «شهیدان، ایثارگران و فخر آفرینان» با حضور مسئولان کشوری، استانداران، فرمانداران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مراسم تجلیل از شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای فاجعه منا و شهدای هسته‌ای، ترور و شهدای امنیت و خانواده‌های معظم آنها است.

حجت‌الاسلام کاویانی در پایان گفت: همچنین در گلزار مطهر شهدا در بهشت‌زهرا (س) تهران پیام رهبر معظم انقلاب توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرائت خواهد شد و این مراسم همزمان در بیش از 19 هزار گلزار مطهر شهدای سراسر کشور از جمله گلزار شهدای اهل تسنن در استان‌های مرزی و گلزار شهدای اقلیت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1013186/P1013197/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهدای دفاع مقدس دفاع مقدس هفته دفاع مقدس گلزار شهدای تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس دفاع مقدس هفته دفاع مقدس گلزار شهدای تهران شهدای دفاع مقدس دفاع مقدس هفته دفاع مقدس گلزار شهدای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام

                                            به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ امیرحسین فولادی اظهار داشت: از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا دیروز بیش از ۵۰ هزار نفر از یادمان‌های راهیان نور و یادمان شهدای گمنام در سطح استان بازدید داشته‌اند.   وی افزود: سهم زیارت شهدای گمنام شهرستان‌ها افزون بر ۱۵ هزار نفر زائر و گردشگر بوده است.   فولادی یادآور شد: بیش از ۳۰۰ نفر نیز از باغ‌موزه دفاع مقدس استان نیز بازدید داشته‌اند.   وی بیان کرد: بازدید از یادمان‌ها و باغ‌ موزه توسط گردشگران و مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور بوده است.   به گفته فولادی در همه یادمان‌های دفاع‌مقدس و باغ‌موزه راهنمای گردشگری و راوی برای مسافران و کاروان‌ها حضور دارد.   گفتنی است مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان‌نور از یادمان‌های شرهانی، سه‌راهی جندالله، میمک، قرارگاه حضرت امیرالمومنین (ع)، حسینه آیت الله حیدری ایلامی و نقطه ایثار قلاویزان بازدید کرده‌اند.   استان ایلام دارای هفت یادمان دفاع‌مقدس است که مدیریت چهار یادمان با استان ایلام و سه یادمان با مرکز است.   ۴۳ یادمان شهدای گمنام در سطح استان ایلام وجود دارد.

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی