Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز گیلان آنا دوبرووینا بانوی مسیحی اهل شهر تولیاتی روسیه امروز با گفتن شهادتین در دفتر آیت الله فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت به دین مبین اسلام گروید و مذهب شیعه را انتخاب کرد.
نماینده، ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت خطبه عقد ازدواج محمد نوروز مهر و آنا دوبرووینا بانوی روسی را هم خواند و یک جلد کلام الله مجید به آن‌ها هدیه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله فلاحتی در مراسم تشرف بانوی مسیحی به دین اسلام و ازدواجش با مردی اهل رشت گفت: گرویدن مسیحیان به دین اسلام نشانه موج اسلام خواهی است که در جهان به راه افتاده است.
وی با اشاره به توصیه اکید پیامبر اکرم صلوات الله و سلامه علیه به ازدواج افزود: رفتار نیکو و احترام متقابل زن و شوهر در قوام زندگی تاثیر بسزایی دارد.
آنا دوبرووینا بانوی مسیحی تازه مسلمان شده هم با اشاره به سابقه آشنایی خود به دین اسلام از دوران تحصیل گفت:: در مدرسه قرآن مطالعه می‌کردم و در خصوص اسلام مطالعه کردم و فهمیدم این دین مسیر بهترین زندگی را نشان می‌دهد.
آنا دوبرووینا افزود: پس از آشنایی با همسرم درباره مذهب تشیع تحقیق کردم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اسلام رشت تشیع روسیه ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام برای نجات بشر است و باید در هر بخشی به خواسته‌های اسلام عمل کرد.


آیت الله عبادی افزود: امروز پیام جمهوری اسلامی جهان را فرا گرفته و هرچه دشمن بیشتر رذالت و جنایت می‌کند، مردم دنیا آگاه‌تر می‌شوند.


وی با اشاره به موفقیت ایران در زمینگیر کردن رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ۲۳ کشور منطقه برای پیشگیری از ضربه ایران آماده بودند، اما ضربه فنی ایران از همه این موانعی که کشور‌های حامی اسرائیل ایجاد کرده بودند گذشت و دشمن پوشالی پرادعا را بر زمین زد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در بیداری جامعه دارند گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این راه ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.


فرمانده مراکز آموزش فراجا هم گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.


سردار هوشیار ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور گفت: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است