Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ یکی از اعزام‌های هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم به تهران برای شرکت در مسابقات شنا پیوند اعضاء قهرمانی کشور انجام شد که با کسب یک عنوان نایب‌قهرمانی و نشان نقره برای این تیم همراه بود.

شناگران پیوند اعضاء شرکت کنندگان از استان‌های مختلف برای کسب عناوین برتر مواد و گروه‌های سنی این دوره در استخر مجموعه ورزشی آزادی به آب زدند تا بهترین‌های کشور در سال 1397 مشخص شوند، در شرایطی که علی آزاددانا مدال‌آور تیم قم در این مسابقات لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات ۲۰ شناگر پیوند عضو از هفت استان در پنج ماده مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند که در رشته 50 متر آزاد گروه سنی ۳۰ تا ۳۹ سال محسن مهری تهران قهرمان شد، علی آزاد دانا از هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء قم به مقام نایب‌قهرمانی رسید و رتبه سوم را اسماعیل هنرمندفرد از خراسان‌جنوبی کسب کرد.

در سومین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی پیوند اعضاء زنان و مردان کشور نیز که با حضور 100 ورزشکار از ۲۱ استان به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به انجام رسید، مدعیان کسب عناوین برتر به مدت دو روز با یکدیگر رقابت کردند و ثریا پارس‌لاری در بخش بانوان به همراه محمد اشراقی در قسمت بانوان برای تیم قم چندین عنوان ارزشمند به ارمغان آوردند.

در رشته پرتاب وزنه بانوان و در رده سنی 40 تا 49 سال ثریا پارس‌لاری از تیم هیأت قم قهرمان شد، در پرتاب دیسک زنان بار دیگر ثریا پارس‌لاری از قم روی سکوی قهرمانی ایستاد و در رشته پرتاب وزنه نیز پارس‌لاری سومین مدال طلای خود را به دست آورد.

در مسابقات مردان و در گروه سنی 19 تا 29 سال این پیکارها محمد اشراقی از تیم هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء قم رتبه نخست و عنوان قهرمانی رشته پرتاب دیسک را کسب کرد، ضمن اینکه همین ورزشکار در پرتاب توپ بعد از نماینده خوزستان به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره رسید تا پنج مدال این مسابقات نصیب قم شود.

انتهای پیام/ت

کسب رتبه نخست قهرمانی رشته پرتاب دیسک استان قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشی کسب مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیو، دو و میدانی، با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آئین نامه‌ای انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حضور حسین مطیعی سرپرست فدراسیون و حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بر همین اساس، پس از حضور اعضا و انجام رأی گیری در نهایت نتایج ذیل به دست آمد؛

حسین رسولی (رئیس کمیسیون ورزشکاران)

۱- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
۲- حسین رسولی (نماینده حاضر در مجمع)
۳- سبحان احمدی (نماینده حاضر در مجمع)
۴- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
۵- مریم کاظمی (نماینده حاضر در مجمع)
۶- حمیده اسماعیل نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کد خبر 6095005

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر