Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، روز شمار گرامیداشت هفته دفاع مقدس به شرح زیر اعلام شده است: 
روز اول به نام روز نوآوری در صنعت دفاعی کشور، روز دوم علم، صنعت و نخبگان و روز سرباز، روز سوم دفاع ملی جوانان، بصیرت افزایی و حفظ غرور ملی و پویایی در حوزه فناوری و پیشبرد اهداف ملی و فرهنگی کشور، روز چهارم: روز انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی و بیداری اسلامی و استکبار ستیزی روز پنجم: روز اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، اصناف و پشتیبانی نیرو‌های مسلح روز ششم: شهیدان، ایثارگری، جانبازان و فخرآفرینان و روز هفتم، ولایت مداری زنان خانواده و سلامت نام گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است در روز ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ ارتش بعث عراق به سردمداری صدام به میهن اسلامی ایران حمله کرد که این جنگ ۸ ساله با شکست عراق به پایان رسید. به همین مناسبت از ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد خبرگزاری صدا و سیما شبکه دنا روزشمار هفته دفاع مقدس صنعت دفاعی تولید ملی اصناف پشتیبانی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح با فرمانده کل قوا

جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • وضعیت منطقه بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی تغییر کرده است
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح با فرمانده کل قوا
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد +عکس
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد
  • وزارت دفاع: سپاه قادر است دشمن را در هر نقطه‌ای مغلوب کند