Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین بسیج دانشجویی صنعتی ارومیه گفت: معاونت اداری و پشتیبانی دانشگاه بدون هماهنگی با بسیج دانشجویی، سازه‌های نمایشگاه محرم را باز کرد.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از ارومیه، معاونت اداری و پشتیبانی دانشگاه بدون هماهنگی با بسیج دانشجویی سازه های غرفه‌ بسیج که به منظور ستاد استقبال دانشجویان ورودی جدید و فضا سازی برای ماه محرم تشکیل شده بود را باز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    در همین رابطه میثم شھریاری، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه در گفتگو با خبرنگار ما با اشارہ به جزئیات این موضوع گفت: ماجرا از این قرار بود که این غرفه‌ها ابتدا برای استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه و برای فعالیت ستاد استقبال تعبیه شده بود.   شھریاری تصریح کرد: این غرفه به منظور ایجاد فضاسازی برای ماه محرم، ایستگاه‌های صلواتی، نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس دایر شده بود.     جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه ادامه داد: روز گذشته وقتی دانشجویان به دانشگاه آمدند با صحنه باز کردن اسپیس و بنرھای ستاد استقبال بسیج دانشجویی مواجه شدند و وقتی علت و چرایی این کار را از مدیریت پشتیبانی دانشگاه پیگیر می شوند با دلایل کاملا غیر منطقی نظیر نبود اسپیس برای اجرای برنامه دانشگاه و ظاهر بد غرفه‌ها برای محیط دانشگاه مواجه می شوند.

این فعال دانشجویی در ادامه افزود: حال آنکه در حدود چندین برابر این اسپیس‌ها در محوطه پشت دانشگاه وجود دارد که بلا استفاده باقی مانده است.  
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه خاطر نشان کرد: این کار در دانشگاه صنعتی ارومیه کاری غیر معمول است؛ به طوری که هرتشکل خود بعد از اجرای برنامه اش، اسپیس‌ها و غرفه ها را جمع می کند؛ اما متاسفانه در این مورد بدون اطلاع قبلی اقدام به این کار کرده اند.

شھریاری تاکید داشت: درست است که این بنر‌ها و پرچم‌ها توسط کارگران باز شده و پایین آورده شده است؛، اما در آن لحظه مدیریت پشتیبانی و ھمچنین از دوستان روابط عمومی دانشگاه ناظر آن‌ بودند که حتی در جمع آوری آنها  به دادن تذکر هم بسنده نکردند.  
این فعال دانشجویی در ادامه گفت: مسئولین و کارمندان حوزہ مربوطه که کار و موقعیت خود را به برکت امام حسین(ع) و این انقلاب بدست آورده اند، چرا اکنون با اینکه شاهد این بی حرمتی بودند، حرفی نمی زنند و فقط نظاره گر ھستند؟!

وی در خاتمه اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه از مدیریت پشتیبانی و در راس آن معاونت اداری و پشتیبانی دانشگاه انتظار دارند ضمن عذرخواهی از دانشجویان انقلابی و مومن این دانشگاه، قول بدهند که اینگونه اتفاقات دیگر در دانشگاه صنعتی ارومیه رخ ندهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی ارومیه بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل غرفه‌های خودساز این دوره از نمایشگاه به ناشران از امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده است و برخی از ناشران کار غرفه سازی خود را آغاز کرده‌اند.

ناشرانی که غرفه سازی ندارند نیز می‌توانند از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت غرفه‌های خود را طبق نقشه مشخص شده دریافت کنند.

کد خبر 6095242 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • بدون خروج نیروهای پشتیبانی سریع ازمنطقه‌های اشغالی صلحی درکارنیست
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت