Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس شامگاه گذشته با حضور مدیران شهری و یادگاران جنگ برگزار شد و این پیام را به همگان داد که مدیران شهری و مدیران جنگ باهم پیوستگی و همبستگی دارند.

مرتضی طهرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: هفته دفاع مقدس بسیار ارزشمند و یادآور تلاش‌ها، زحمات و ایثارگری‌های نظامیان، جهادگران و مردم است، کشور ما شروع کننده جنگ نبوده و سیاست مداران ما نیز هیچگاه جنگ طلب نبودند و نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس وحدت ملی در کشور ما موج می زد، افزود: باید بار دیگر وحدت ملی را احیاء کنیم بدان معنا که هر کسی در هر موقعیتی که هست باید به منافع کشور و منافع ملی فکر کند نه اینکه تنها به منفعت شخصی یا منفعت گروهی خود توجه کند.

وی با ابراز تأسف از اینکه برخی اشخاص از فضای آشفته سوء استفاده و مال اندوزی‌هایی انجام داده‌اند که روح ملت را آزرده کرده است، گفت: وقتی می‌خواهیم وحدت ملی ایجاد کنیم باید اجازه بدهیم که همه بتوانند با ابراز عقیده سهم خودشان را در این وحدت نشان بدهند.

طهرانی تاکید کرد: تمام مدیران سیاسی باید مقداری به موضوع مهم وحدت ملی توجه کنند و مدیران اقتصادی و سایر مسئولان نیز به یک نحوی عمل کنند که وحدت ملی محقق شود، زیرا در شرایط فعلی که در یک جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم، برای عبور از آن راهی جز وحدت و انسجام ملی نداریم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انسجام ملی شهرداری اصفهان معاون مالی و اقتصادی شهرداری وحدت ملی هفته دفاع مقدس اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اکولوژی پارکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز چهارشنبه پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی با پرواز هواپیمایی ایران ایر وارد اهواز شد.

در مراسم استقبال از این شهیدان خانواده معظم شهدا، فرماندهان انتظامی و مسئولان استان خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6094177

دیگر خبرها

  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • از افغانستان متحد دفاع می کنیم
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد