Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی جمال مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، با اشاره به برگزاری بیست و یکمین جشنواره قصه گویی استان سمنان گفت: شعار جشنواره بیست و یکم امسال (خوب زندگی کردن ) است که این شعار نیاز به تمرین دارد .

وی افزود : نسل امروز کانون پرورش فکری نیاز به آشنایی به این شعار دارند و کارگاه امروز در راستای تبیین این شعار بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمال تصریح کرد:  بیست و یکمین جشنواره قصه گویی استان سمنان در 24 مهر ماه همزمان با هفته کودک برگزار می شود و مربیان این شعار را در قصه های خود برای اعضای کانون تبیین می کنند .

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان اظهار داشت : این کارگاه یک روزه با شعار آشنایی با فنون خلاق قصه گویی و سبک کلاسیک قصه برگزار می شود و حدود 34 مربی از سراسر استان در این کارگاه حضور دارند .

این کارگاه با حضور استاد علی خانجانی یکی از اساتید قصه گویی کشور در سمنان به مدت یک روز برگزار می شود .

انتهای پیام /  ذ

دوره آموزشی آشنایی با فنون قصه گویی خلاق و کلاسیک با حضور 34 قصه گو از سراسر استان در سمنان برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کارگاه آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر

آقای موسوی کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان این دانشگاه در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.

وی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت دو روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید

جذب ۲۵ هزار معلم برای سال تحصیلی آینده +فیلم

موسوی اضافه کرد: در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود