Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد که اراده مردم انقلابی یمن شکست ناپذیر است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنرانی به مناسبت پنجاه و ششمین سالروز انقلاب ۲۶ سپتامبر گفت: اراده انقلابیون یمنی شکست‌ناپذیر است چراکه این اراده آزاد است. من باید به کشورهای عضو ائتلاف متجاوز عربی بگویم که دوره سلطه‌جویی به سر آمده است و هر تلاشی برای سلطه‌جویی با شکست مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: در صورتی که ائتلاف متجاوز به سیاست خود درباره گرسنه نگه داشتن یمنی‌ها ادامه دهد مسئولیت اخلاقی ایجاب می‌کند تدابیری را اتخاذ کنیم که تبعات آن متحمل متجاوزان است. هرگونه تعامل و توافق با دولت مزدوران برای یمن الزام‌آور نخواهد بود و ما آن را توهینی به مردم یمن می‌دانیم.

المشاط از اظهارات نخست‌وزیر پاکستان درباره آمادگی کشورش برای ایفای نقشی در روند صلح یمن استقبال کرد.

وی از مردم یمن خواست همانطور که در بقیه جبهه‌ها پایدار هستند در جنگ اقتصادی نیز پایدار باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) از اعلام کاندیدای مورد حمایت این شورا در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز و زرقان خبر داد. - اخبار استانها -

مجید فروردین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم از شیراز، بیان کرد: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا)، آقایان سید اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی را دو کاندیدای مورد حمایت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز و زرقان معرفی کرده است.

وی گفت: اطلاعیه رسمی شانای کشور نیز در خصوص اعلام حمایت از این دو کاندیدا تا فراد اعلام خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) افزود: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز شانا هنور فرد مورد حمایت خود را اعلام نکرده و به احتمال زیاد صبح فردا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/424.

دیگر خبرها

  • کاندیداها در آستانه انتخابات دنبال ارائه دیدگاه‌هایشان باشند
  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • آثار باستانی تپه «علی‌کش» نشان از ارتباطات اجتماعی با همسایگان دارد