Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@07:33:18 GMT

دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۷۴۹۴

دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران است

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: هفته دفاع مقدس سند افتخار ملتی است که با شجاعت، اقتدار و از جان گذشتگی در مقابل باطل ایستادگی کرد، هرگز زیر بار ظلم و ستم نرفت و با توکل به خداوند به پیروزی رسید.
وی گفت: ملت الهی ایران در دوران جنگ تحمیلی در دفاع از انقلاب اسلامی دنیا را متحیر کردند و با وجودی که صدام حسین از سوی ابرقدرت‌ها با سلاح‌های پیشرفته پشتیبانی می‌شد، رزمندگان اسلام مقاومت جانانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول ابرازکرد: ارزش‌های بی‌حد و حصر دوران هشت سال جنگ تحمیلی در نوع خود نمونه و بی‌نظیر است و درس‌های آموزنده بسیاری را در خود جای داده که باید از این گنج گران‌بها و مقدس بهره بگیریم.
ایمانی با بیان اینکه استقلال و تثبیت قدرت ایران اسلامی مرهون هشت سال دفاع مقدس است، افزود: به برکت ترویج و نهادینه شدن روحیه شهادت طلبی، امروز استکبار قدرت مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
امام جمعه فردیس در پایان با اشاره به اینکه این انقلاب راحت به پیروزی نرسید که راحت از دست برود، گفت: برای حفظ عزت و استقلال نظام جمهوری اسلامی مسئولان و مردم باید در مسیر اهداف شهدا که اجرای احکام اسلام ناب محمدی و گسترش فرهنگ اسلامی است، گام بردارند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن سیاسی امام جمعه فردیس ایمانی دفاع مقدس سند افتخار انقلاب قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدحسن عاملی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردبیل اظهار کرد: امروز ارتش ایران به یک ارزش پرهیبت و قدرت در منطقه تبدیل شده و هیچ کس را توان رویارویی با آن نیست.

وی با اشاره به اینکه گوشه ای از تحرکات ارتش امروز در منطقه سبب رعب و وحشت در اردوگاه دشمن می شود، خاطرنشان کرد: ارتش ایران با صلابت و صولت حیدری خود توانسته است معادلات کشورهای فزون خواه را در منطقه برهم زده و سفره و بساط این فزون طلبان را جمع کند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس ارتش ایران ارزشمندی خود را به منصه ظهور رساند، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به ارتش هویت داد و در مقابل ارتش نیز در بزنگاه جهاد هشت سال دفاع مقدس توانست ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دهند.

عاملی با بیان اینکه ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد، ادامه داد: هیمنه و قدرت ارتش در ۸ سال دفاع مقدس سبب شد تا این جنگ به رغم تمام عداوت ها به نفع ایران تمام شود.

وی با اشاره به اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران صیانت بزرگی برای کشور درست کرده است و دشمن حساب خاصی بر روی قدرت این نیروی مقدر باز کرده است، خاطرنشان کرد: ارتش ایران در دنیا به یک ارتش آرمانی تبدیل شده و تمام عناصر آرمانی شدن یک ارتش در ارتش ایران مشهود می شود.

امام جمعه وجود فرمانده کل قوا را به عنوان یک شخصیت کامل و بینظیر در راس ارتش ایران ستودنی عنوان کرد و گفت: امروز پادگان های ما به یک مدرسه و محل معنویت تبدیل شده است و همه این نعمات را مدیون رهبری و درایت ایشان در اداره مدبرانه کشور هستیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ارتش در دوران پیروزی انقلاب اسلامی خدمات گسترده ای را به نظام کرد و در مقابل نظام نیز به ارتش بها و هویت داد، گفت: در هشت سال دفاع مقدس که ما درگیر یک جنگ جهانی در مقیاس کوچک بودیم رشادت های ارتش، سپاه و نیروهای مسلح سبب شد تا قطعنامه سازمان ملل در نهایت به نفع ایران صادر شود.

کد خبر 6080925

دیگر خبرها

  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است