Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگارانی که از سرمربی استقلال درباره شایعه آلزایمرش سئوال پرسیدند از تمرین استقلال اخراج شدند!

وینفرد شفر سرمربی استقلال در تمرین سه شنبه این تیم پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود و شرایط تیمش را در آستانه دربی هشتاد و هشت تشریح کرد.

در این مصاحبه یکی دو خبرنگار از شفر درباره شایعه ای که نسبت به آلزایمرش در رسانه ها منتشر شده است، سئوال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفر که به شدت از این سئوال ناراحت شده بود، پاسخ کوتاهی به این خبرنگاران داد:

«شما احترام می دانید؟ لطفا تمامش کنید.»

بعد از پایان صحبتهای شفر، وی دستور داد تا دو خبرنگاری که این سئوال را پرسیده بودند از مجموعه صنایع دفاع محل تمرین آبی پوشان اخراج شوند.

مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!

تن هاخ مدعی شد تیمش در فصل آینده نیز نمی‌تواند برای کسب قهرمانی رقابت‌ کند 

طرفداری | در دیداری از هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فصل ۲۰۲۳/۲۴، عصر امروز (شنبه) منچستریونایتد پذیرای برنلی خواهد بود.

در حاشیه کنفرانس خبری پیش از این مسابقه، از اریک تن هاخ راجع به وضعیت منچستریونایتد در فصل آینده سوال شد. با این حال، سرمربی هلندی پاسخی به این سوال داد که خشم طرفداران شیاطین سرخ را برانگیخت و آن‌ها را مجبور به واکنش در شبکه‌های اجتماعی کرد.

سوال خبرنگار از تن هاخ: آیا منچستریونایتد در فصل آینده مدعی قهرمانی خواهد بود؟

اگر در فصل آینده تمام بازیکنان در دسترس باشند، ما برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر تلاش خواهیم کرد. اگر پنجره نقل و انتقالاتی خوبی داشته باشیم، می‌توانیم به رتبه‌های بالاتر هم فکر کنیم. تیم من در پست‌های کلیدی نیاز به تقویت دارد، هم‌چنین عمق ترکیب ما نیز باید بهتر شود.

این اظهارات اریک تن هاخ و صحبت از عدم توانایی منچستریونایتد برای کسب قهرمانی، هواداران منچستریونایتد را عصبانی کرده‌است. این در حالی است که آینده سرمربی هلندی روی نیمکت شیاطین سرخ به هیچ وجه تضمین شده نیست و ممکن است شاهد آخرین روزهای حضور او در اولدترافورد باشیم. منچستریونایتد با 53 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد و در صورتی که لیگ برتر انگلیس در کسب سهمیه پنجم لیگ قهرمانان ناکام بماند، این تیم شانس بسیار پایینی برای حضور در سطح اول مسابقات اروپایی خواهد داشت. آن‌ها روز پنجم خرداد در فینال جام حذفی به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت و انتظار می‌رود پس از آن بازی، آینده اریک تن هاخ در اولدترافورد مشخص شود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • جاسازی عجیب ابزار تقلب در بدن داوطلبان
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • عجیب‌ترین جاسازی ابزار تقلب در بدن داوطلبان