Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@09:42:07 GMT

احداث شدن منطقه گردشگری عشایری

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۷۷۹۸

احداث شدن منطقه گردشگری عشایری

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد شفیعی در شورای هماهنگی پدافند غیرعامل شهرستان خوسف با بیان اینکه دستورالعمل باید متناسب با شرایط و موقعیت‌های منطقه تدوین و اجرا شود ؛ گفت: باید آسیب‌ها شناسایی و تمام شرایط آن منطقه در نظر گرفته شود و نباید یک دستورالعمل خاص برای کل کشور به یک شکل ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه باید یک درصد اعتبارات در بحث پدافند غیرعامل هزینه شود افزود: ادارات شهرستان پیگیری‌های لازم برای اجرایی شدن این قانون را انجام و گزارش آن را به فرمانداری ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خوسف با اشاره به اینکه بعضی از کارخانه‌ها و نیروگاه‌هایی که در حال ساخت هستند لازم است دستگاه‌های متولی نظارت‌های لازم را داشته باشند تا در آینده مشکلات و گرفتاری‌هایی برای محیط زیست و مردم به وجود نیاید.

شفیعی ادامه داد: پیشگیری از وقوع حوادث ارزان‌تر، مقرون به صرفه و عقلانی است و باید قبل از وقوع حادثه پیش‌بینی‌های لازم انجام شود.

وی گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان هم از نظر وجود بافت تاریخی و با ارزش خوسف و هم جاذبه‌های گردشگری لزوم احداث مکان‌های تفریحی و اقامتی در خوسف وجود دارد.

فرماندار خوسف بیان کرد: برای معرفی این پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها و همچنین معرفی فرهنگ بومی و آداب و رسوم عشایر خوسف و ایجاد مکانی برای اقامت مسافران و جذب گردشگر یک کمپ گردشگری در منطقه گواب خوسف احداث می‌شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آداب و رسوم فرماندار گردشگری مسافران مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولین استانی و شهری ارومیه، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

بر طبق اخبار غیررسمی این هتل ۲ ستاره است

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پروژه احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو - اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.

مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901566

دیگر خبرها

  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • نجات یک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • نجات يک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا