Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار با دبیرکل سازمان ملل، ملاقات با رئیس‌جمهور سوئیس و نخست وزیر ایتالیا از جمله برنامه‌های آخرین روز حضور رئیس‌جمهور در نیویورک است. ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن‌روحانی، رئیس‌جمهور، روز گذشته در دومین رو سفر خود به نیویورک در هفتادو سومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین دیدارهایی با نخست‌وزیر کشورهای انگلیس، بلژیک، نروژ و ارمنستان و رئیس‌جمهور فرانسه داشت. مصاحبه با شبکه‌های تلویزیونی CNN ، PBS آمریکا و دیدار با تعدادی از رهبران جوامع اسلامی آمریکا از دیگر برنامه‌های روز گذشته رئیس‌جمهور بود.

**برنامه روز چهارشنبه روحانی در نیویورک

دیدار با دبیرکل سازمان ملل متحد، ملاقات با رئیس‌جمهور سوئیس و نخست وزیر کشورهای ایتالیا، ژاپن و مالزی، کنفرانس خبری با رسانه‌های بین المللی (حدود ساعت 13 به وقت نیویورک و 8 و نیم شب به وقت تهران که از طریق صدا و سیما پخش زنده خواهد داشت) برنامه آخرین روز حضور روحانی در نیویورک است.

 رئیس‌جمهور عصر چهارشنبه عازم میهن اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/

R1011158/P1360/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان ملل دولت دوازدهم حسن روحانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان ملل دولت دوازدهم حسن روحانی سازمان ملل دولت دوازدهم حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران از استان‌های محروم کشور است

سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با بخشی از مردم تهران، اظهار کرد: استان تهران یکی از استان‌های محروم است به رغم اینکه تهران پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات است، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور همین استان تهران است.

وی‌افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن که دولت دارد، استان تهران مورد توجه قرار گیرد. با این نگاه برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیسی جمهور، باید به استان تهران هم توجه شود، ولی، چون تهران بزرگ است باید منطقه به منطقه این سفر انجام شود و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • دستگیری ۳۰۰ نفر در دانشگاه‌های کلمبیا و نیویورک
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴
  • توضیحات لطیفی درباره برنامه‌های استخدامی دولت در سال جاری
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • تهران از استان‌های محروم کشور است