Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهمان برنامه «آب و تاب» شبکه رادیویی تهران جمعه ۶ مهر خشایار اعتمادی است و محمد صالح علاء با او درباره دوران کودکی و گرایش او به حرفه خوانندگی صحبت می‌کند.

خشایار اعتمادی (متولد ۱۱ فروردین ۱۳۵۰ در تهران) و خواننده نخستین آلبوم موسیقی پاپ بعد از انقلاب است. اعتمادی در سن ۶ سالگی خوانندگی را شروع کرده و در ۱۳ سالگی شروع به یادگیری و نواختن پیانو کرده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، فعالیت در عرصه موسیقی را از ۱۵ سالگی شروع کرد و از سال ۷۴ با «از پنهان حافظ» وارد دنیای موسیقی شد و با خواندن ترانه «بارون» با شعری از شاملو به شهرت رسید. از آلبوم‌های این خواننده می‌توان به آلبوم لیلا، طعنه، خاتون، یادته و ... اشاره کرد.

برنامه «آب و تاب» رادیو تهران برنامه‌ای شخصیت محور، فرهنگی و هنری و سینمایی است که جمعه‌ها از ساعت ۲۱ با اجرای محمد صالح علاء پخش می‌شود.

در این برنامه با مهمانان یا عوامل فیلم‌های سینمایی از کارگردان و تهیه‌کننده گرفته تا فیلمنامه‌نویس و بازیگران گفتگو خواهد شد؛ بخش‌هایی از دنیای کودکی، فعالیت‌های حرفه‌ای و هنری و آثار فیلم سازان و سینماگران و هنرمندانی که نقش بسزایی در ترویج فرهنگ و تاریخ این مرز و بوم دارند.

برنامه «آب و تاب» نگاه‌های چالشی به رویاهای مهمان برنامه دارد؛ به رویاهای کودکی و بزرگسالی او و چگونگی به وقوع پیوستن آن‌ها.

مخاطبانی که علاقه‌مندند با دنیای کودکی و دغدغه‌های فکری هنرمندان آشنا شوند، می‌توانند با برنامه «آب و تاب» از رادیو تهران روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهزتر همراه شوند.

کد خبر 4413008 محمد صابری

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه رادیویی خشایار اعتمادی رادیو تهران محمد صالح علا تئاتر ایران سینمای مستند فیلم سینمایی فیلم کوتاه هفته دفاع مقدس سریال ایرانی موسیقی ایرانی اسکار ماه محرم برنامه تلویزیونی حوزه هنری عاشورا اسکار خارجی زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد چهار روزه «هاکامستر»، هم‌زمان با سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

در این رویداد با ارائه ۸ کارگاه آموزشی و ۴ پنل تخصصی در زمینه‌های مختلف، شرکت کنندگان با مفاهیم کلیدی و ابزار‌های پیشرفته برای تبدیل ایده به واقعیت در زمانی کوتاه، آشنا می‌شوند.

 نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس» امسال شاهد برگزاری نخستین رویداد هاکامستر است؛ رویدادی که با هدف یادگیری سریع برگزار می‌شود.

هاکامستر فرصتی برای یادگیری سریع موضوعات کاربردی است. این برنامه به شرکت کنندگان کمک می‌کند تا مهارت‌های جدیدی را کسب کنند دانش خود را گسترش دهند و برای چالش‌های دنیای واقعی آماده شوند.

ایجاد شبکه‌ای از نوآوران بر اهداف دیگر این رویداد است. این برنامه فرصتی برای شرکت کنندگان است تا با دیگر نوآوران از سراسر کشور ارتباط برقرار کنند و از تجربیات و ایده‌های یکدیگر بیاموزند.

ارائه ابزار‌های پیشرفته برای تبدیل ایده به واقعیت از دیگر اهداف‌ها مستر اینوتکس ۲۰۲۴ است. در این رویداد به شرکت کنندگان ابزار‌های لازم برای تبدیل ایده‌های خود به واقعیت داده می‌شود. این ابزار‌ها شامل مواردی مانند نرم افزار طراحی، پلتفرم‌های نمونه سازی، و منابع مالی است.

در این رویداد کارگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود. ایده‌پردازی، اعتبارسنجی و تحقیق بازار یکی از کارگاه هاست. در این کارگاه شرکت کندگان با تکنیک‌های خلاقانه ایده‌پردازی آشنا می‌شوند و یاد می‌گیرند که چگونه ایده‌های خود را پرورش داده و آنها را به طرح‌های عملی تبدیل کنند.

بیزینس مدل‌های برند از دیگر کارگاه‌های این رویداد است. شرکت‌کنندگان در این کارگاه با انواع مدل‌های کسب و کار آشنا می‌شوند و چگونگی طراحی مدل مناسب برای ایده‌‌ها آشنا می‎شوند.

طراحی MVP افسانه‌ای کارگاه دیگری است که در این رویداد برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی با روش‌های سریع و کاربردی طراحی محصول و تجربه کاربری (UX/UI)  و چگونگی تولید محصولات کاربر پسند است.

عنوان کارگاه دیگری از رویداد هاکامستر،«بازاریابی برای ایده‌هایی که به دنیا نیامده‌اند» است. افراد، در این کارگاه با تکنیک‌های جذب مشتری و چگونگی استفاده از روش‌های خلاقانه و نوین آشنا می‌شوند.

پنل انتقال تجربه مدیران محصول و مارکتینگ نیز در این رویداد برگزار می‌شود. در این پنل، مدیران محصول و مارکتینگ شرکت‌های موفق تجارب و چالش‌های خود را  با شرکت‌کنندگان، به اشتراک می‌گذارند.

آشنایی با مهم‌ترین روش‌های توسعه سریع برنامه‌نویسی سرور، پنل انتقال دانش و تجربه مدیران، فرصت‌ها و قواعد جذب سرمایه، هنر ارائه به داور و سرمایه‌گذاران، پنل انتقال تجربه مدیران نوآوری صنایع و سرمایه‌گذاران نیز از دیگر برنامه‌های این رویداد است.

شرکت‌کنندگان در این برنامه مهارت استفاده از ابزار‌های نوآورانه را در تبدیل ایده‌های خود به واقعیت در زمانی کوتاه می‌آموزند و به انتقال دانش و تجربه با یکدیگر می‌پردازند.

همچنین محتوای آموزشی این برنامه با مشارکت اساتید و افراد صاحب‌نظر ضبط و منتشر شده و دراختیار دیگر علاقمندان در شبکه نوآوری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت نوآور و فناور در قالب غرفه‌دار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار استارت‌آپی، ۴۰۰ جلسه بین کسب‌وکار‌ها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری
  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی
  • ۴ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • صدای اردیبهشت رادیو در ۸۴ سالگی