Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر محمدطاها اقدامی کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز صبح فردا از مرکز فرهنگی توانبخشی شهید مطهری به سمت میدان خواجوی اصفهان بر روی دستان مردم دیار نصف جهان تشییع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، پیکر محمدطاها اقدامی شهید ۴ ساله حادثه تروریستی اهواز پنجشنبه(۵ مهر) از ساعت ۹ صبح از مرکز فرهنگی توانبخشی شهید مطهری به سمت میدان خواجوی اصفهان بر روی دستان مردم دیار نصف جهان تشییع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم با سخنرانی آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان برگزار می شود.

 

محمدطاها اقدامی اهل روستای ازان شهر میمه متولد سال ۱۳۹۲ است که در حادثه بی شرمانه تروریستی اهواز جان باخت و ب عنوان کوچترین شهید این حادثه شناخته شد.

 

این شهید ۴ ساله فرزند یکی از کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به همراه مادرش برای تماشای رژه نیروهای مسلح در این مراسم حضور یافته بود.

 

پیکر این شهید عصر پنجشنبه نیز در زادگاهش میمه تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

 

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دفاع مقدس حادثه تروریستی اهواز تشییع شهدا ماه محرم محرم حسن روحانی حمله تروریستی اهواز اهواز علی لاریجانی الاحوازیه گروهک تروریستی الاحوازیه حادثه تروریستی در اهواز حادثه تروریستی اهواز تروریستی حمله تروریستی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان تشییع شهید اهواز مراسم تشییع انفجار تروریستی امام جمعه اصفهان تشییع تشییع پیکر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: پیکر پاک شهیدان عباس رمضانی، مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی از شهدای دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام از فلکه فیض بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.

روح‌اله حکیمی‌فرد افزود: هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده است.


وی گفت: این شهدا  پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.


شهیدان جواد مراثی سال ۶۰ در ۲۲ سالگی در منطقه چذابه، مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب سال ۶۳ در هورالهویزه و شهید عباس رمضانی در ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • تشییع پیکر دو شهید خوزستانی شناسایی‌شده پس از ۴۰ سال
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود