Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: طلاب خواهر و برادر علاقه مند برای ثبت نام و شرکت در این دوره آموزشی نام و نام خانوادگی خود را تا پایان وقت اداری ۱۰ مهر به سامانه ۳۰۰۰۷۲۲۷۸۱ ارسال کنند.
مجید شجاعی با اشاره به اهمیت موضوع بازی درمانی در روند تربیت کودک افزود: دوره آموزشی تربیت مربی بازی درمانی با رویکرد مدرن و فرامدرن ویژه مبلغان و طلاب خواهر و برادر و با حضور دکتر علی مهرابی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در این نوع درمان، به کودک فرصت داده می شود تا احساسات آزاردهنده و مشکلات درون خود را از طریق بازی بروز داده و آنها را به نمایش بگذارد و در بازی است که می توان به احساسات ترس، اندوه، شادی و عصبانیت کودک پی برد و از طریق همان بازی اعتماد به نفس از دست رفته کودک را احیاء کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان دوره آموزشی تربیت مربی طلاب برادر خواهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کازورلا: ژاوی بارسلونا را در یکی از بدترین دوره‌های تاریخش تحویل گرفت و قهرمان لالیگا و سوپرکاپ کرد

کازورلا از تفاوت شخصیت ژاوی در دوران بازیگری و مربی‌گری پرده برداشت

طرفداری | سانتی کازورلا، هافبک سابق تیم ملی اسپانیا که این روزها برای باشگاه دوران کودکی‌اش رئال اویدو بازی می‌کند، در گفتگو با موندو به تمجید از ژاوی پرداخت. کازورلا علاوه بر اینکه سال‌ها در تیم ملی اسپانیا با ژاوی هم بازی بود، در مقطعی کوتاه برای السد قطر که هدایت آن را ژاوی به عهده داشت نیز توپ می زد:

ژاوی یک سرمربی قدرنادیده است و دستاوردهای او با بارسلونا دست کم گرفته شده‌اند. او بارسلونا را در یکی از بدترین دوره‌های تاریخش تحویل گرفت و قهرمان لالیگا و سوپرکاپ کرد. نمی دانم که چرا منقدان ژاوی به این جام های ارزشمند اهمیت نمی دهند.

کازورلا در مورد دورانی که تحت هدایت ژاوی برای السد بازی می‌کرد، گفت:

ژاویِ مربی من را شگفت زده کرد. زمانی که او بازی می‌کرد، هیچوقت صدایش را بالا نمی‌برد اما او در دوران مربی‌گری شخصیت متفاوتی پیدا کرده‌است. یادم می آید که یک بار نزدیک بود ببازیم و ژاوی به شدت فریاد می‌زد، وسایلی را به اطراف پرتاب می‌کرد و به بازیکنان فحش می‌داد! این رفتارها را که دیدم، از او پرسیدم: ژاوی، چه اتفاقی برایت افتاده؟ چرا اینطوری شدی؟!

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • حفظ جایگاه طلاب از وظایف دادگاه ویژه روحانیت است
  • مورینیو و مونتلا تماشاگران ویژه بازی لیورپول (عکس)
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری
  • کازورلا: ژاوی بارسلونا را در یکی از بدترین دوره‌های تاریخش تحویل گرفت و قهرمان لالیگا و سوپرکاپ کرد
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • آغاز ششمین فصل آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری مازندران