Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@03:50:18 GMT

محمد صالح علا میزبان خواننده مشهور پاپ

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۸۶۹۵

جمعه ۶ مهر خشایار اعتمادی مهمان برنامه «آب و تاب» شبکه رادیویی تهران است و محمد صالح علاء با او درباره دوران کودکی و گرایش او به حرفه خوانندگی صحبت می‌کند.

خشایار اعتمادی (متولد ۱۱ فروردین ۱۳۵۰ در تهران) و خواننده نخستین آلبوم موسیقی پاپ بعد از انقلاب است. اعتمادی در سن ۶ سالگی خوانندگی را شروع کرده و در ۱۳ سالگی شروع به یادگیری و نواختن پیانو کرده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، فعالیت در عرصه موسیقی را از ۱۵ سالگی شروع کرد و از سال ۷۴ با «از پنهان حافظ» وارد دنیای موسیقی شد و با خواندن ترانه «بارون» با شعری از شاملو به شهرت رسید. از آلبوم‌های این خواننده می‌توان به آلبوم لیلا، طعنه، خاتون، یادته و ... اشاره کرد.

«آب و تاب» رادیو تهران برنامه‌ای شخصیت محور، فرهنگی و هنری و سینمایی است که جمعه‌ها از ساعت ۲۱ با اجرای محمد صالح علاء پخش می‌شود.

در این برنامه با مهمانان یا عوامل فیلم‌های سینمایی از کارگردان و تهیه‌کننده گرفته تا فیلمنامه‌نویس و بازیگران گفتگو خواهد شد؛ بخش‌هایی از دنیای کودکی، فعالیت‌های حرفه‌ای و هنری و آثار فیلم سازان و سینماگران و هنرمندانی که نقش بسزایی در ترویج فرهنگ و تاریخ این مرز و بوم دارند.

برنامه «آب و تاب» نگاه‌های چالشی به رویاهای مهمان برنامه دارد؛ به رویاهای کودکی و بزرگسالی او و چگونگی به وقوع پیوستن آن‌ها.

مخاطبانی که علاقه‌مندند با دنیای کودکی و دغدغه‌های فکری هنرمندان آشنا شوند، می‌توانند با برنامه «آب و تاب» از رادیو تهران روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهزتر همراه شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موسیقی پاپ انقلاب موسیقی فرهنگی و هنری ترویج فرهنگ خشایار اعتمادی رادیو تهران محمد صالح علا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران

دانشگاه تهران، امسال 90 ساله می شود و به همین مناسبت، برنامه هایی برگزار می شود.

لوگوی ویژه آیین‌های بزرگداشت نودمین سالگرد تاسیس دانشگاه تهران با عنوان «نماد آموزش عالی ایران» منتشر شد. رویدادهای این بزرگداشت، هشتم خرداد ماه ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود و تا پایان سال ادامه دارد. 

 

  دانشگاه تهران در سال 1313 تاسیس شد. به نوشته دانشنامه ایرانیکا، دانشگاه تهران با ادغام دارالفنون، مدرسه علوم سیاسی، مدرسه طب، مدرسه عالی فلاحت و صنایع روستایی، مدرسه فلاحت مظفر (نخستین مدرسه کشاورزی در ایران)، مدرسه صنایع و هنر (مؤسس کمال الملک)، مدرسه عالی معماری، مدرسه عالی حقوق، و چند مرکز آموزش عالی دیگر تهران شکل گرفت.

دانشگاه تهران، هم اکنون یکی از بزرگترین دانشگاه های ایران به شمار می رود. با این حال اولین دانشگاه معاصر، مدرسه عالی دارالفنون است.

دانشگاه تهران دارای ۱۹ دانشکدهٔ مستقل، ۶ دانشکدگان با ۲۹ دانشکده وابسته، ۵ پردیس منطقه‌ای، ۱۳ مرکز پژوهشی و ۱۸ مؤسسهٔ پژوهشی و پژوهشکده است. 


سردر دانشگاه تهران

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سنندج؛ خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • لوگوی ۹۰ سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!